Let´s go shopping 4

Tento měsíc jsem si po dlouhé době koupila časopis Joy, na straně 12 mě dost zaujala pěkná paletka stínů na oči Oh so special od firmy Sleek, v textu pod obrázkem jsem se dočetla, že mají české stránky, tak jsem je hned omrkla. SleekMakeUp
Obrázek z: www.sleekmakeup.cz
Paletka je krásná, podle toho, co jsem vygooglila na netu, jsou odstíny dokonalé, ale paletek mám docela dost, tak jsem mrkla na ostatní zboží. Zaujaly mě tvářenky (mám doma jen dvě), potom rozjasňovací pudr, prý by po něm měla moje pleť působit rozzářeně, co si budem vykládat, po třicítce je někdy potřeba pleti pomoci:D , no a abych rozšířila svoji sbírku rtěnek, tak jsem jednu vzala.
Balíček jsem měla během 4 dnů, platila jsem předem na účet. Dneska jsem byla na poště a došlo toto:
Zabalené, zalepené, v krabičce
Balíček došel v bublinkové obálce, kosmetika byla obalená dalšími bublinkami:) Obě tvářenky měly na sobě průhledný obal, rozjasňovač byl zalepený páskou a rtěnka byla zalepená v krabičce. Obal kosmetiky je černý, matný s lesklým nápisem Sleek.
Bez obalů, nahoře rozjasňovač a tvářenka, dole tvářenka a rtěnka, ale to je asi jasné
Abych byla konkrétní, objednala jsem si
Luminous Pressed Powder LPP01  - 258Kč
Blush - tvářenka - Rose Gold - 175Kč
Blush - tvářenka - Pomegranate - 175Kč
True Colour - rtěnka - odstín Liqueur - 175Kč
L to R: Pomegranate Blush, Luminous Pressed Powder, Rose Gold Blush
Tvářenky jsou obě dost pigmentované, takže nemusítě šmrdlat štětcem půl hodiny, jinak se vám stane, že po nanesení budete vypadat jak Marfuška. Obě jsou lesklé, samozřejmě Rose Gold mnohem víc, má v sobě zlatý shimmer. Určitě bude skvělá na léto, na opálenou pleť, v zimě asi nic moc, ale samozřejmě záleží na tom, jaký jste typ a  jaký jste profík v nanášení tvářenek, já nic moc zatím, takže musím fakt opatrně. Tvářenky jsou malé cca 6,5cmx4cm, 8g-0,27 oz.
Rose Gold detail
Pomegranate detail
Bohužel jsem nebyla schopna vyfotit si pěkně tvářenky na tváři, tak dávám pro představu odstíny na ruce, snad to bude stačit, pokud ne, je tady google.
Pomegranate, Rose Gold


Rozjasňující pudr jsem ještě nepoužila, vzhledem k tomu, že pudry nepoužívám, musím si přečíst co a jak, uvidíme jak mi to sedne, pokud ne, půjde dál. Jak jste si již určitě všimli, tak jediný pudr má houbičku k aplikaci, u tvářenek nebylo nic. Na pudru byla dokonce uvnitř taková ta folie průhledná, na tvářenkách ne. Folii nepovažuji za tak důležitou a nezbytnou, ovšem štěteček u tvářenek by být mohl, na druhou stranu by asi byl miniaturních rozměru, takže k ničemu.Rozjasňovač má rozměry větší, 6x6cm, 10,5g - 0,36 oz.
Luminous Pressed Powder SPF 15, odstín LPP01
obsahuje třpytečky, ale na první pohled nejsou moc vidět
tady je pudr aplikován nad tvářenkou Rose Gold, není asi moc vidět, jinak jsem to nevyfotila
Poslední co pro vás mám na ukázku, je rtěnka, odstín Liqueur, č 775, rtěnka má 5,5cm, docela malinká, ale uvnitř je jí dost, klasický obsah. Zatím jsem ji vyzkoušela pouze na focení, takže nevím jestli bude ok nebo bude vysoušet, snad ne. Barvu má světlou hnědou s růžovou a se zlatým shimmerem krémová, bez vůně, stejně jako ostatní výrobky co mám. Odstín se mi foťákem zase nedařil zachytit, tak dávám více fotek.
SleekMakeUp Liqueur lipstick

A poslední fotky jsou na rtech

Liqueur lipstick - foceno na sluníčku
Liqueur lipstick - ve stínu
Doufám, že se vám alespoň některé výrobky líbily, třeba vám pomohou v rozhodování jestli koupit Sleek nebo ne.
Tak  mám postřeh po cca třech hodinách, kdy mám tvářenky na sobě, každou na jedné straně obličeje:D , tvářenky teď působí mnohem přirozeněji, nejsou tolik třpytivé, dělají opravdu zdravý vzhled, jsem spokojená.

10.4.2012 - tvářenka Rose Gold je úžasná, už nepoužívám žádnou jinou, není teda jen na opálenou pleť, jak jsem psala, je fajn i na teď, já jsem docela bledule, tvářenka působí přirozeně, fakt drží snad celý den,jsem moc spokojená.

5 komentářů:

  1. Tak teď jsem na sebe pěkně naštvaná, že jsem si vybrala odstín tvářenky úplně blbě :D Chtěla jsem sice zkusit nějaký záživější, ale fakt jsem šáhla vedle, oba dva co máš by mi vyhovovaly mnohem lépe :( Škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ajaj, tak to je blbý, já právě počítala s tím, že budeš mít Rose Gold, určitě by ti sedla, možná líp než mně, já jsem fakt moc bílá. Na tmavší pleti bude luxusní, takže u mě teda na léto, pokud se opálím

      Vymazat
  2. Ten odstín pomegranate je nádherný! A mimochodem skvělý fotky!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, myslím, že se oba odstíny povedly, jsou takové nosivé:) děkuji, snad pro představu stačí

      Vymazat
  3. Máš fakt krásně ostrý fotky =)
    Sleek miluju, zatím mám jen paletky Oh so special a Storm, jsou naprosto dokonalý, skvěle drží, pěkně se nanáší a blendí. Cena příznivá =) Zanedlouho se u mě zabydlí i paletky V2 a Acid a tvářenka, o které ses tu zmiňovala Rose gold =) Nemůžu se dočkat =)

    OdpovědětVymazat