Let´s go shopping 5

Nakupování přes internet je vážně návykové. Tento týden mi kromě müsli z Mixit.cz došlo ještě úžasné prádlo z internetového obchodu veraal-shop . Mají tam na výběr šíleně zboží, hodně plavek, no ale já teprve hubnu do plavek:DD tak si o nich zatím nechám zdát. Mě hodně zaujal komplet tílko a kalhotky. Takové hnědé s proužkem, docela jsem si říkala, že by mohlo být super na spaní na léto, když bývají ty pařáky. Kdo ví, ale jaké letos bude léto, že. Každopádně objednala jsem tedy toto . Balíček došel do týdne, což je v poho, mají tam přehledně napsané, že zboží je u dodavatele, tak je jasné, že to nebude ze dne na den. Pokud chci něco hned, neobjednávám z netu, ale jdu si to koupit, že :) Ale dost řečí, dám vám pár fotek, já jsem zase nadšená jak malý děcko:D 
Komplet je zabalený v docela pevné krabičce, na ní je ještě takový papírový návlek, z jedné strany černý+značka a z druhé strany obrázek kompletu, viz fotky.
Uvnitř jsou tílko a kalhotky ještě zabalené v papíru, dobrá vychytávka, působí to docela luxusně.


barva kompletu je taková čokoládovo hnědá
zde jsem se snažila vyfotit barvu a proužky, foťák barvu nezvládl
Komplet na mě sedí perfektně, jelikož mám velikost L, chápete, že fotku na sobě dávat nebudu:D Není potřeba.
Látka je jemná, chladivá a pruží. Složení 90% polyamide + 10% spandex.
Hezké velikonoce...

4 komentáře:

  1. Je to fakt moc hezké a příjemná látka. Kdyby nebyla taková kosa, už v tom spím teď, ale já jsem zmrzlá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty budeš neodolatelně krásná v takovým sexy kompletku. Dokonalá luxusní parádička, kterou si taky budu muset pořídit. Žijem jednom jednou, že? ;-))
    Giveaway

    OdpovědětVymazat