Versatile Blogger Award

Tak se opět po nějaké době ozývám.
Nejdřívě chci poděkovat bloggerkám Zdenda a Laskonka , že mě nominovaly do Versatile Blogger Awards.

Jsem z toho trošku na rozpacích, protože nemám ponětí k čemu je to dobré, ale ok, někdo tenhle řetěz vymyslel, tak proč ho kazit:)
Z nominace plynou určitá pravidla, tak jdeme na ně:

1. Nominovat 15 blogerů, jejich blog vznikl relativně nedávno.
2. Informovat nominované o tom, že byli nominování
3. Prozradit o sobě sedm různých informací.
4. Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
5. Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.

1. No tak to mi dá asi zabrat, jdu hledat a odpověď na číslo 1 najdete asi na konci příspěvku, doufám, že nenominuji někoho, kdo už nominován byl, to budou mít holky radost :D
2. Pokusím se.
3.
a) mám v plánu jít zítra na velký nákup všeho možného, těšte se;) (doufám, že něco seženu, beztak ne, protože neumím nakupovat, nikdy v těch obchodech nic nevidím, hlavně v oblečení..)
b) miluji růže a lilie
c) jsem narozená ve znamení Střelce, měla bych milovat sport, hmm to se trochu nepovedlo :D
d) přála bych si krásný velký dům, s obrovskými okny a velkým schodištěm
Něco takového:
From: luxury homes.com
luxury homes.com
e) nejsem moc náročná :D
f) docela ráda jím, ale nerada vařím
g) ráda jezdím do Řecka

Nevím zda najdu 15 adeptů na nominaci :( zbytek doplním průběžně
Sabina
Nelly Doll
Candy Lenka






Žádné komentáře:

Okomentovat