Kabelky květen III.

Tak jsem tady s dalším kabelkovým příspěvkem. Dneska asi bude míň řečí a víc fotek, protože už mě moc nenapadá co bych vám psala.
Kabelka je bílá, je skvěle velká a je super:D Mám docela ráda bílé kabelky, ale jsou děsně nepraktické. Ne že bych je já nějak špinila, ale vadí mi, že i když si sama dávám hodně pozor, tak prostě pokud je kabelka větší, tak se zašpiní o rifle. Je to sice na zadní straně, ale i tak, už to není ono. Už dlouho jsem neměla bílou kabelku, teda mám pár látkových a dvě kožené z Kary, ale chtěla jsem obyč., levnou na lítačku. A podařilo se, opět v CAA. Viděla jsem ji tam jeden den a pak se pro ni vrátila asi až po týdnu. Zatím jsem ji měla dvakrát a je ok, tak snad takhle bílá vydrží, aspoň celé léto.
No. 3
opět jedna fotka na skříňce v kuchyni:D
Materiál je asi koženka, vzhledem k ceně, to bude asi na 100%. Kabelka je v kombinaci se stříbrem a má pěkné detaily. Dole je takový stříbrný plíšek, není na tom vyražená žádná značka, je hladký. V nouzi se to dá možná použít jako zrcátko, ale neručím za to, co uvidíte :D Další věc, která kabelce dává trošku šmrnc je ten střapec, který je při nošení vzadu, pokud nosíte kabelku na levém rameni jako já.
Vzadu na kabelce je docela prostorná kapsička se zipem a uvnitř je pak další kapsa, také se zipem. Co se mi moc líbí je podšívka uvnitř kabelky, je taková veselá, jarní, kvítečkovaná.

Koženka je vroubkovaná, cena kabelky byla kolem 680Kč, rozměry: v 32cm, š 36cm.

Jak jsem psala, nosím kabelku na levém rameni a vždy chci abych měla zip, když je kabelka zapnutá, u sebe. Někdy mě to docela v nákupu omezuje, protože kabelky ušité pro nošení na pravém rameni mít nemůžu. Jak to máte vy, řešíte tohle, neřešíte? Je vám jedno, na které straně máte kabelku?

Žádné komentáře:

Okomentovat