Davidoff Cool Water Sensual Essence

Tak jsem dnes zjistila, že v některé parfumerii, mi při mém nákupním maratonu, dali vzorek 

Davidoff Cool Water Sensual Essence 

Ráno jsem ho našla v taštičce, vzhledem k tomu, že mi v životě nevoněla žádná vůně od Davidoff, tak jsem si říkala koho obdaruji, komu by mohl vonět... Když jsem se navoněla, tak jsem na to přišla komu:  mněěěěěěěě :D Teda jsem dost překvapená touhle vůní, je úplně jiná než cokoli co jsem kdy ovoněla od Davidoff a opravdu mi voní. 
http://www.zinodavidoff.com/fragrances/#/
Nevím přesně s čím počítal Davidoff, podle vzhledu flakonku a vůbec reklamní fotky a popisu, asi chtěl mít další vůni na léto. Za sebe musím říct, že mi jako letní vůně nepřipadá, ale na podzim a zimu bude skvělá. Na stránkách Davidoff se můžete dočíst víc, proto tady nebudu rozepisovat v jakých variantách je vůně dostupná, navíc kdo ví jestli k nám dojde třeba tělové mléko.
Fann o vůni píše toto:

Složení vůně
HLAVA: bergamot,  červené ovoce
SRDCE: frangipani,  vanilková orchidea
ZÁKLAD: dřevina,  pižmo


Vůni asi koupím, přemýšlím nad 50ml, ale to použe v případě, že ji budou mít v Sephoře a budu mít k dispozici slevový kupon 20% :D

Žádné komentáře:

Okomentovat