Freeman - kondicionéry

V poslední době chodím opravdu ráda do drogerie do starého Tesca na Dornychu (Brno). Mají tam zajímavé stojany s kosmetikou, která v jiných Tesko hyper/supermarketech není. Dokonce tam mají i Manufakturu, to mě překvapilo.
Vzhledem k tomu, že mám ráda Freeman, tak chodím okukovat co mají jiného než v Rossmannu. A že tam mají zajímavé kousky. Tentokrát jsem pořídila něco na mé krásné :D vlasy. Mimochodem z blond melíru jsem šla do hnědé, takže si to pěkně užívám.
Koupila jsem dva kondicionéry. Jeden je tříminutový, takže dejme tomu, že by to mohla být i maska. Předpokládám, že se nic nestane, pokud si ho na vlasech necháte déle, ale vyzkoušené to nemám, zatím.
Jak vidíte přišla jsem na to, jak dělat koláž, takže teď místo puzzle efektu budou koláže:D
Freeman kondicionéry. Jak vidíte přišla jsem na to, jak dělat koláž, takže teď chvíli místo puzzle efektu budou koláže :D
Freeman
První kondicionér, který jsem vyzkoušela je Papaya a Awapuhi kondicionér na objem. Objem na mých jemných vlasech je něco, co asi nikdy nezažijí, ale snaha byla...
Nebudu sáhodlouze vypisovat co obsahuje, na co je, jaký je, viz. ofocený popisek z lahvičky. Jedním slovem je super, neříkám, že mám mega objem, ale vlasy jsou jakési pevnější, nejsou tak jemňoučké, ale necítíte, že by byly něčím obalené. Je to zvláštní, ale tenhle kondicionér na mně funguje. DOPORUČUJI. Cena za 400ml je 97,90. Barva kondicionéru je bílá a vůně taková slaďoučká, ale příjemná.

Kondicionér Papaya a Mango je na suché až poškozené vlasy. Já mám barvené, takže si myslím, že nějaké poškození tam je:D takže ho používám taky.
Freeman
Bohužel jsem ještě nestíhala použít ho přesně podle návodu, tzn ty tři minuty. Umývám vlasy ráno před odchodem z domu, takže šup šup a valím. Info tedy dodám později. Cena za 150ml byla 101,90kč. Tento kondicionér je průhlednější než ten první a opět sladce voní.
cedulka s informacemi, bohužel není celá, jsem si v obchodě nevšimla, že je utržená
Jsem ráda za to, že tyhle Freeman výrobky fungují jak mají a co víc, i hezky vypadají.Pokud potřebujete zrovna kondicionér, zkuste tyhle. Jo nevím jak jinde, ale v Brně byly v regále takové "rozprclé" jako že lahvičky byly od kondicionérů opatlané. To zas někdo nutně musel mačkat balení tak, až ten produkt vyběhl. Tohle fakt nesnáším, upatlané lahvičky ☻



1 komentář:

  1. Freeman je super a na vlasovou kosmetiku jsem už také koukala, ale zatím nic nepořídila ... tak snad někdy vyzkouším :) Určitě také krásně voní jako masky třeba :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat