Sephora lipsticks

Sephora Ultra Vinyl lip pencil - odstín 07 Gorgeous Peach
Jumbo tužka na rty. Tester byl dost lepivý, ve skutečnosti tužka není, je ok, jemná, pěkně klouže po rtech a rty nelepí, nevoní. Odstín mi v testeru přišel víc oranžový, no je to taková starorůžová barva se zlatým shimmerem. Na mých rtech moc nevyniká, je dost vidět ta zlatá barva, na fotce je to bohužel tak všelijak, vypadá opět nijak :(

Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil - Gorgeous Peach
Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil - Gorgeous Peach
Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil - Gorgeous Peach
Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil - Gorgeous Peach
Sephora Rouge Shine - 08 Show-off-metallic
Rtěnka Sephora. Překvapila mě příjemnou vůní, která se line po sundání vršku. Když jsem zkoušela na ruku, připadala mi víc růžová než je, škoda. Na rtech spíš do oranžova, rtěnka je světlá, ale nezdá se mi, že by byla tak "vyblitá" jako na fotce.
Sephora Rouge shine 08
Sephora Rouge shine 08
Sephora Rouge shine 08
Sephora Rouge shine 08
Sephora Rouge shine 08

4 komentáře:

  1. Mně se náhodou ta druhá rtěnka líbí moc, ten odstín je moc hezký, dovedla bych si ho na sobě představit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě to je ono, je to rtěnka pro tmavší typ, no já běloba zas měla velký oči :D

      Vymazat
  2. Se Sephorou teprve začínám, takže jsem ráda za pár tipů. Ikdyž rtěnek a tužek na rty mám tolik, že bych se jim měla aspoň dalších pět let zvesela vyhýbat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. problém je, že je vždy v obchodě něco nového, co se prostě hodí. ta tužka je super, ale vybrala jsem pro sebe fakt špatné odstíny, takže tužka už je u mamky a rtěnka poputuje ségře.

      Vymazat