BeYu Color Biggies z Douglasu - opět v akci

Někdy v týdnu na mě na netu vyskočilo docela pěkné líčení očí. Nevím jak se bude zdát Vám, ale mně se to líčení zdá jako jednoduché a rychlé. Navíc k mým neurčitozabarveným očím, které se tváří jako modré, ale modré nejsou, protože v sobě mají zelenou a žlutou :-O mi to připadlo jako kombinace docela dobrých barev.
http://joeychong.wordpress.com
Na obrázku jsou použity tužky MUFE Aqua Shadow. Já sice tyhle tužky doma mám (ano, protože jsem si je dnes koupila), ale jsou dražší, takže jsem hledala ve svých oblíbených BeYu Color Biggies. A našla jsem. Jeden odstín mám již doma. Ideální je na tuhle kombinaci líčení odstín 310 Golden Cream + 401 Dark Night. 
BeYu Color Biggies 310+401
BeYu Color Biggies 310+401
BeYu Color Biggie 401 jsem také pořídila až dnes. Před tím jsem se téhle modré docela bála. Samotná na očích by asi nebyla nic moc, docela jako pěst na oko, ale v kombinaci je dokonalá. Protože jsem nechtěla, aby v košíku zůstala sama, koupila jsem i odstín 324 Cappuccino. Stejně jsem po něm pomrkávala už docela dlouho. Dle mého názoru, i kombinace těchto dvou odstínů bude na očích super.

BeYu Color Biggie 324+401
BeYu Color Biggie 324+401
BeYu Color Biggie 324+401
BeYu Color Biggie 324+401 na ruce
401 Dark Night má v sobě třpytky, není úplně matná, ale úplně lesklá taky ne. 50 na 50, ale tváří se matně. 324 Cappuccino je něco jako Taupe od Sephory, ale je víc do bronzova. Každopádně to jsem vyzkoumala až pod zářivkou:D  Taky Vás štve, že není pořádné světlo? Mě děsně, nedá se fotit, pořád je tma, fotky jsou na nic ☻

Až si tyhle tužky koupíte, tak napište:) Ještě jedna poznámka na závěr: docela špatně drží na tužkách vršek, kdo má levé ruce jako já dneska, tak se Vám může stát, že vám tužka spadne a urazí se půlka špičky. Přesně po focení mi půlka modré špičky skončila na parketách, no nezoufejte, prostě to shrňte do kalíšku a tužka se dá nádherně aplikovat štětcem na oči. Přijde mi to jako gelové linky.
Cena 199Kč a já tyhle tužky doporučuji :)



2 komentáře:

  1. Tohle jsou nejlepší tužky na oči!! Musím si udělat zásobu. Tak ta modrá je dost temná, takže právě v kombinaci s tou světlou se hezky zjemní a změkčí na očích, super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, dneska jsem se ráno snažila takhle nalíčit a super, samozřejmě, že jsem tu modrou nedělala tak tlustou. jen tenkou linku k řasám. mně se líbí výdrž těchto tužek, celý den se prostě nehnou, dokonalé

      Vymazat