Vánoční výzdoba

Vánoční výzdoba - zatím se nekoná. Tak to přesně vystihuje situaci. Vsadím se, že plno z vás už vánoční výzdobu má. Ale já bych ji měla taky, kdybych se dostala do Ikey. Potřebuji tam jednu lucernu, do které pak dám baňky a bude to vypadat skvěle. 
Když nemám výzdobu, dám alespoň fotky, z čeho by mohla výzdoba být. Doufejme, že to do 24.12. stihnu :D
Tyhle baňky + lucerna pod nimi je základ. Baňky už mám doma, letos nové.
 +
Pár věcí ze starých zásob, sněžítka jsou nutnost a ten stromek není tak hnusný jako na fotce, je vcelku pěkný, ale nepodařilo se mi ho vyfotit. Koupila jsem letos u Rossmanna.
 Tuhle zabodávací větvičku mám z Tesca, přišla mi prostě pěkná, tak jsem ji vzala.

K tomu všemu ještě přijde jmelí, obvykle kupuji zelené a zlaté a pak ještě taková kytička z větviček s jehličím, v kytce bývají šišky nebo ořísky, většinou pozlacené nebo jinak barevné.

Máte výzdobu?  V jaké kombinaci? Musím říct, že se mi hodně líbí bílá se stříbrnou. Je to takové jemné, čisté.

5 komentářů:

  1. Moc pěkné věci na výzdobu:) Já mám ráda kombinaci červené a zlaté:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám, ale to len preto, že som neodolala, keď som bola pre veniec. chcela som dať na stôl adventný venček a nakoniec som si vyzdobila celú kuchyňu. ale len takými drobnosťami, poniektorí videli na FB :-) ale urobiť zvyšok, vrátane stromčeka, tomu som odolala, na to je ešte trocha skoro. už šiesty rok mám zlato - červenú kombináciu, asi už je aj čas na zmenu :-D

    OdpovědětVymazat
  3. já taky výzdobu nemám, asi to letos ani nebudu moc přehánět, adventní věnec a zasněžená perníková chaloupka zatím stačí. Moc se mi líbí ten první nápad:)

    OdpovědětVymazat
  4. Fialovo zlatá kombinace v tom skle bude vypadat skvěle. Já mám ráda červeno zlatou a nebo bílo zlatou kombinaci.

    OdpovědětVymazat