Gabriella Salvete Stars Enamel 01 LILA

Poštěstilo se mi dostat se do stovky testerek na fb stránách Gabriella Salvete. GS vyhlásili testování o laky z limitované kolekce STARS, tyhle laky budou v prodeji začátkem dubna 2013.

zdroj: https://www.facebook.com/gabriellasalvete
Vybírat můžete ze čtyř odstínů: LILA, SAPPHIRE, INTENSE CORAL, MAESTRO GREY

Za pár dnů mi došel balíček a v něm odstín LILA. Kdo má blog pročtený, tak ví, že jsem spíš na fialové laky na nehty. Ale tahle růžovka není vůbec špatná :)

Gabriella Salvete Stars LILA
Gabriella Salvete Stars LILA
Takže lak je růžový. Růžová barva je na nehtech taková tlumená, žádná zářivka. Lak obsahuje stříbrné třpytky, takové malé kousíčky, lak má hrubý povrch. Mně to ze začátku vadilo, ale po chvíli si člověk zvykne. Většinou se třpytkatým lakům vyhýbám, vzhledem k tomu, že drží jako přibité a odlakování je pak docela zápas.
Gabriella Salvete Stars LILA
Lak dostatečně kryje už v první vrstvě, lakuje se velmi dobře, štěteček má klasickou velikost, vyhovující, žádná tenká nudlička. Já jsem lákla na jednu ruku jednu vrstvu, na druhou dvě vrstvy, uvidíme jak dlouho lak vydrží, každopádně dvě vrstvy vypadají lépe. Lakovala jsem bez podlaku nebo nadlaku. Lak schne docela rychle i ty dvě vrstvy byly suché téměř hned, to je velké plus.
Gabriella Salvete Stars LILA
Na to, že nemusím růžovou, tak se na lak docela často dívám. Líbí se mi ta hrubá struktura a jak se v něm mění odstíny růžové, asi je to optický klam v kombinaci s tou stříbrnou. Je fakt, že s těmi stríbrnými třpytkami je lak trošku jako sváteční, myslím si, že by byl vhodný na plesy, je trošku jako vánoční ozdoba :) Jo, teď jsem na to kápla, ten povrch je jak když máte na baňkách takové ty třpytečky nalepené.
Pár fotek na sluníčku. Foťák barvu úplně nevzal, je trochu růžovější :)

Gabriella Salvete Stars LILA
Gabriella Salvete Stars LILA
Gabriella Salvete Stars LILA
Docela bych uvítala stejný lak bez těch velkých stříbrných třpytek..ale musel by mít hrubý povrch. Každopádně asi pro starší ročníky jako jsem já, jsou ty třpytky už asi moc :/ Možná by lak vypadal na delších nehtech lépe, bohužel jsem ve stádiu, kdy mám šílené vlasy a šílené nehty a nevím proč :(
Poslední fotky jsou focené pod zářivkou.

Gabriella Salvete Stars LILA
Gabriella Salvete Stars LILA



















Výdrž: levá ruka dvě vrstvy, pravá ruka jedna vrstva, na obou mám po dvou dnech ozobané špičky. Takže u mě výdrž dva dny, třetí den jde lak dolů. Možná ještě na levé ruce, kde jsou dvě vrstvy by to vydrželo do zítra, ale už to nebude vypadat hezky.

Co se týče hrubosti na nehtech, lak už není tak hrubý jako první den. Hrubý povrch je stále, ale už tak nezachytává látku atd. Měla jsem teplou mikinu, uvnitř byla taková chlupatá látka, na té se nehty docela zachytávaly, ale nemyslím si, že by lak vytáhl očka, zkoušela jsem to a v pohodě. Po dvou dnech laku na nehtech, bych hrubost laku přirovnala k povrchu laků OPI Suede, ale berte to s rezevou GS je hrubější.

 Odlakování: mám již za sebou. Zkoušela jsem dvě varianty: 
1. lak na odličovací tampon - :(( šmudlím, šmudlím, lak zůstává na nehtech, po chvilce jedna vrstva relativně jde, dvě vrstvy drží, hlavně ty stříbrné potvůrky malé nejdou z nehtů
2. takže došlo na druhou variantu - odlakovací ubrousky ISANA. Těmihle ubrousky jde lak dolů o dost lépe, jedna vrstva úplně v pohodě, no na dvou vrstvách jsem strávila víc času, ale rozhodně méně než bych strávila odlakováním laku tamponkem. Alobalová metoda není potřeba. 


Moc laků od Gabriella Salvete doma nemám, ale mají u mě velké plus za testovací klub. Mám pocit, že teď je další soutěž o řasenku, to opravdu potěší, zvlášť kosmetické maniaky :D

8 komentářů:

  1. Mně se teda líbí moc a moc, nenechám si je ujít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ty jsi lakovací maniak, bereš všechny nebo máš vybranou barvu/y? ;)

      Vymazat
  2. S těma baňkami si na to kápla. Ale i přes všechny ty třpytky se mi to líbí a máš to moc pěkně nalakované:) Teď už alespoň vím, co se v dubnu ve stojanu GS objeví. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, ten lak se lakuje úplně sám, dáš dvě vrstvy a je to dokonalé

      Vymazat
  3. Mě se líbí moc..určitě se na ně juknu v drogerii :) Ta GS se činí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám to štěstí testovat lak, ale přijde mi až příští týden..Jinak tato růžová je krásná princezničková:)

    Zvu tě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to fakt nádhera, už se těším, až budou v prodeji:)

    OdpovědětVymazat