Rtěnka Rimmel + lesk Maybelline

Napadlo mě zkombinovat rtěnku s leskem. Já vím objevila jsem Ameriku,ale obvykle pokud si dám rtěnku už na ni lesk nedávám. Dneska jsem zkombinovala Rimmel Nude Pink a Maybelline Exquisite Pink. Oba tyto produkty jsou super, navíc krásně voní. Rtěnku popsat neumím, lesk voní jako pomeranč.


Výsledek:



8 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky. :) Taky něco podobného někdy zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad to jde trochu vidět, v reálu to vypadá fakt příjemně ty rty, takové jemné

      Vymazat
  2. Tak já právě taky dávám vždy lesk nebo rtěnku, ale všimla jsem si na youtube u amerických makeup guru, že to hojně kombinují, třeba i dva odstíny rtěnky a dva odstíny lesku:-D Super, já chci taky takové krásné rty jako máš ty:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no právě, taky jsem to odkoukala tam. docela mě to překvapilo nebo teda aspoň já to nikdy nekombinovala. si představ jak bys vypadala, velký oči a velký rty :D

      Vymazat
    2. no bych byla naprosto dokonalá:-DD

      Vymazat
  3. Mooc hezká kombinace :)) Já taky někdy kombinuji.. vytvoří to hezké rty..

    OdpovědětVymazat