Let´s go shopping 11

Dneska to bude jen takový fofr post, abyste si nemysleli, že na blog kašlu. Nee, nekašlu, poctivě nakupuji, mám tu toho hromadu, ale chápete, že je prostě potřeba užít si sluníčka dokud svítí a je teplo. Takže mě teď nejvíc zaměstnává válečka u bazénu. No a pak ty nákupy, to abych až bude pršet, měla co fotit a o čem psát;)
V pátek dorazila návštěva, zatím neprozradím kdo zavítal do Brna. Jen prozradím, že jsme sehnaly vše, co jsme chtěly a ještě něco navíc.
Dám vám sem pár fotek, jako ochutnávku a v dalších postech už budete vědět víc. Zatím se mějte ♫♪♫


Tak aby to nebylo tak tajemné, tak ještě jedna fotka. 


Kdo chce, může hádat, který skvělý obchůdek s kosmetikou jsme navštívily.

7 komentářů:

  1. Hádám to na nějakou Misshu:) Ovšem bižu je taky hodně povedená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale no tak... a já si říkala, jaká je to tajemná fotka, jasně je to Missha:) ta bižu je z CAA, mají výprodej, takže za skvělé ceny

      Vymazat
  2. Vieš čo, ja som tú Misshu v piatok hľadala, a nenašla, kurnik, kde je? V obchodoch na Masarykovej o nej počuli prvýkrát, reakcie boli väčšinou "Míša, neznám, a má to být tady v Brne?" :D takže tak som pochodila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš kde je Dům pánů z Lipé na Svoboďáku? no tak tam ne, hned vedle v tom velkém vchodě - pasáž Rozkvět. Projdeš dole úplně dozadu k trafice a pak doleva za schody a kousek a vpravo to je :) já to taky poprvé hledala, právě v tom Domě pánů z Lipé:D Míša, ještě, že tě neposlali do zoo :D

      Vymazat
    2. Jee ďakujem, tak snáď druhýkrát budem úspešnejšia :)) No, aspoň sme sa pobavili :D

      Vymazat
    3. no a to já ještě v tom Domě PL jsem z nějakého nevysvětlitelného důvodu jela výtahem do druhého patra :D doufám, že to najdeš, já tam zítra valím znova, ještě něco dokoupit :)

      Vymazat