Benefit - péče o pleť

Kosmetiku Benefit mám ráda, pár výrobků mám a používám je dost často. Při návštěvě Sephory obvykle omrknu, co je nového ve stojanu dekorativní kosmetiky a musím říct, že jsem se nikdy moc nezajímala o další produkty, které tahle kosmetika má. Produkty, které budou v dnešním článku, nejsou žádné novinky, taky je už doma mám nějaký pátek, ale chtěla jsem vše pořádně vyzkoušet, abych mohla napsat jak působí na mou pleť. Pleť mám smíšenou.
Při jedné návštěvě Sephory jsem se nechala ukecat:) slečnou prodavačkou a nechala si ukázat Benefití produkty na pleť. Koupila jsem tři, u kterých jsem si byla jistá, že je využiji.
Obaly Benefit prostě umí. Každý produkt je v krabičce, když se podíváte na tu prostřední, tak ta se zavírá tak, že kolem kolečka se omotá tenká šňůrka a krabička se otvírá na způsob padacího mostu.
Benefit Facial Products
 Každý produkt má uvnitř knížečku, informace v češtině v ní nejsou, ale to neva, protože na krabičkách jsou nalepené štítky s informacemi v českém jazyce.


Benefit Triple Performing Facial Emulsion
- hydratační krém bez olejů, SPF 15, příjemná konzistence, jemná vůně, možná okurková
- moje poznatky - skvělý krém, jemný, na obličeji jej necítíte, pleť nijak nezatěžuje, po dlouhodobějším používání jen tohoto krému se mi loupal nos :( ne nijak moc, ale zřejmě moje pokožka potřebuje v krémech i trochu mastnoty. Je fakt, že kdybych používala ještě nějaký krém na noc, možná by tohle nedělal. Jsem lajdák, na noc nepoužívám nic.
50,3ml, cena 790Kč
Benefit Triple Performing Facial Emulsion
Benefit Triple Performing Facial Emulsion
 Obal je prostě super, pěkně se vyjímá na toaletce, balení má pumpičku, obvykle mi stačí 2x pumpnout a to je dostatek množství na můj obličej. Co mi trošku vadí, že když pumpnete tak ta pohyblivá část se dostane k okraji a pak na tom zůstává krém, ale dá se to otřít. Prostě můj soukromý poznatek ;) Vršek vypadá jako korek, ale je to plast, lahvička je ze skla - nevím jak budu z lahvičky dostávat poslední zbytky krému.
Benefit Triple Performing Facial Emulsion
Benefit Refined Finish Facial Polish
- peeling, jemná vůně, absolutně mi tento peeling vyhovuje, má dostatek hrubých částeček, které vám vyčistí pleť. Už jsem to tu psala, nemám ráda peelingy, které obsahují tři hrubé částečky a zbytek je gel bez ničeho.
127.5g, cena 750Kč
Benefit Refined Finish Facial Polish
Benefit Refined Finish Facial Polish
Balení je plastové, má na sobě v horní i dolní části taková jako by zrníčka, reliéf(?). Přijde mi to jako docela dobrá vychytávka, protože vám balení v mokrých rukou neklouže. Vršek - velmi pevný plast.
Benefit Refined Finish Facial Polish

Benefit Ultra Radiance Facial Re-hydrating Mist
- osvěžující, hydratační pleťová voda ve spreji, na balení píší mlha. Opět okurková vůně. Super věc na osvěžení, zvlášť v těchto parných dnech.
133,1ml, cena 650Kč
Benefit Ultra Radiance Facial Re-hydrating Mist
Ceny jsou z loňského roku, takže nevím za kolik se produkty prodávají teď. Myslím, že tenkrát byla akce 20% na Benefit.
Pokud chcete tyhle produkty zkusit a máte podobnou pleť, tak by vám mohly vyhovovat. Všechny výrobky jsou dobré, ale relativně stejný efekt mají i ostatní podobné produkty na pleť, jiných značek, které používám.

3 komentáře:

  1. Mně se líbí ta "mlha", ale zase musím říct, že na to, že je to vpodstatě jen vodička na osvěžení, je to trochu drahé... :)

    OdpovědětVymazat
  2. okurková voda za 650 Kč?????:-DDD Ten krém bych taky jednou ráda vyzkoušela..

    OdpovědětVymazat