Letní relax

Pokud sledujete můj FB, tak víte, že jsem na pár dnů odjela lenošit k ILoveMakeUp . Docela jsme se vyblbly, něco jsme nakoupily, jely jsme na výlety, zkontrolovaly si navzájem kosmetickou výbavu, i když já nebrala vše, to bych musela jet stěhovákem. Pohodička jak má být a dobré jídlo navíc. Jestli sledujete ILoveMakeUp a její vaření, tak je vám jasné, že to bylo fakt žrádlo :D
Já jsem články nepsala, pokud chcete mrknout co se dělo, tak zde jsou odkazy:
Den 1
Den 2
Den 3
IMG_3906

IMG_3971
malý nákup, o kterém bude brzy řeč :)
Nebylo to jen o kosmetice :) Musela jsem v Luhačovicích koupit Lázeňské Oplatky, výběr byl veliký, paní prodavačka se mě asi 3x zeptala jestli už mám vybráno :D No a když jsem vybráno měla, tak došli dva a ti kupovali snad 20krabiček.


Nakonec jsem koupila Oříškové, Oříškovo-kakaové a Jablečné a ty jsou teda luxusní, mňam. Nejlepší co jsem kdy měla. Jsou sladké, ale i kyselé. Na cestu jsem si vzala Perníkový, taky dobrý, pokud máte rádi perník, ale jablečným se nic nevyrovná. Příště si koupím do zásoby pár krabic.


kafé bylo moje, kopec šlehačky, skvělé :)
zdravíme Vás :)

1 komentář:

  1. Těším se až ukážeš nákup ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat