Urban Decay Naked2 Palette

V říjnu 2013 k mé oblíbené Naked paletce od Urban Decay přibyla další krasavice do sbírky - Urban Decay Naked2. Asi vám nemusím popisovat tu velikánskou radost, když docestovala z Anglie až do Brna :) Já vím, že si polovina z těch co tohle budou číst asi řekne, no tak co další zbytečně předražená paleta stínů :/ Nemá smysl tady vypisovat odstavce, že se pletete, protože oční stíny od UD jsou dokonalé jak pigmentací, tak výdrží a že jakmile si pořídíte jeden jediný stín, tak si je prostě musíte zamilovat.
Kdo paletky zná, tak pro vás tady dneska žádné nové informace nebudou, Naked2 není novinka. Ale můžete omrknout fotky, na těch jsem se opět vyřádila.

Paleta je zabalená v plastovém obalu a vložena společně s leskem do papírové krabičky/formy (?), aby nelítala.

Na druhé straně na vás klasicky pomrkávají odstíny stínů v paletě + jsou zde zobrazeny oba konce štětce, který najdete v paletce.



V první Naked paletce byl přiložen primer pod oční stíny, u Naked2 je lesk na rty. Je to malej prdík má jen 3,23ml. Když jsem se na lesk dívala poprvé, všimla jsem si malých bublinek, konzistence mi přes obal připomínala rozmixované jahody :D Obal lesku je průhledný a měkký, abyste jej mohli zmáčknout a vytlačit. Nanáší se tubičkou na rty. Nemá houbičkový aplikátor. Lesk je peprmintový, nevím jestli to má mít nějaký efekt na zvětšení rtů a taky nevím jestli takhle voní všechny lesky od UD. Zvětšení rtů nepozoruji. Odstín je světloučký, na mých rtech takový neviditelný. Ale jinak příjemný, nevysušuje, nelepí. Na zadní straně má nápis NAKED.


Když paletku vyndáte z papíru, zjistíte, že je balená v kovovém obalu. Což je samozřejmě velký rozdíl od první Nakedky, která byla v obalu semišovém. Jasně semiš je nepraktický, ale pokud si necháte ten průsvitný obal a paletku uchováváte v něm, tak semiš ani potisk větší újmu nezažije.
I když je Naked2 taková malá plechovka, já jsem si i k ní ten průhledný obal nechala a v šuplíku ji mívám v něm. Neobouchá se, neodře se nápis, tudíž bude déle vypadat jako nová.


Na zadní straně paletky jsou informace kde jaká část palety byla vyrobena. Tohle bylo i na první paletě, ale pouze ve formě štítku, který se dal odlepit. Taky je na zadní části v pravém rohu natištěné čtyřmístné číslo končící písmenem. Předpokládám, že je to ochrana proti padělatelům, ale vsadím se, že i na fake paletách UD už tohle číslo mají taky :(



Uvnitř palety je 12 stínů vsazených do plastu a narozdíl od první Naked je zde zrcadlo přes celý vrchní kryt. Paletka obsahuje štětec. Přiznám se, že jsem jej zatím nepoužila a stejně tak jsem nepoužila ani ten z první palety, takže nemám ponětí jak se se štětci pracuje. Vzhledem k tomu, že štětec je z umělých vláken a ty já moc nemusím, tak nevypadá, že bych jej v nejbližší době použila.


Štětec je oboustranný.

Odstíny stínů v paletce Naked2 jsou takové béžovo-hnědo-šedé, studené. Narozdíl od první Naked, kde stíny šly spíše do bronzova. Každý stín má svůj název. Stíny v paletě jsou jak matné tak s leskem. Pigmentace je perfektní, možná trošku slabší u Foxy. Je jedno jestli je stín matný nebo lesklý, všechny krásně drží celý den. Vždy pod stíny používám bázi pod oční stíny od Urban Decay. 
Odstín Half Baked najdete i v první Naked, jsem ráda, že ho dali i do dvojky, protože zrovna tenhle stín je můj oblíbený a používám ho skoro pořád. 
Foxy, Half Baked, Bootycall, Chopper

Tease, Snakebite, Suspect, Pistol, Verve

YDK, Busted, Blackout

Tak a jdeme na stíny mrknout ještě víc zblízka. Na fotkách můžete vidět, že Foxy, Bootycall, Tease a Blackout jsou matné odstíny.




Blackout je můj favorit, hurá matný tmavý černý stín. Prostě blackest black a nemá soupeře.



Pokud budete mít možnost si pořídit nějakou paletku nebo stíny od Urban Decay, určitě je zkuste. U mě to UD vyhrálo na celé čáře, kam se hrabe Dior či Chanel, jejichž paletky mi teď jen tak leží v šuplíku a kdo ví, jestli se k nim ještě někdy vrátím.

12 komentářů:

  1. Já mám jen Basics paletku a jsem s ní moc spokojená, teď plánuju Naked 3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Basics mi zatím chybí, ale dneska mi dorazila Naked 3, takže jdu ji omrknut :)

      Vymazat
  2. Dvojka je má favoritka :) Je nejhezčíííí, doufám, že si ji časem pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  3. co mi zbývá. než jen achat... :) je nádherná, nezkonkurenční! ale mám poměrně nově obě "dupe" od MUA. jasně, je to úplně jiná liga, ale pořídila jsem si je proto, abych si ujasnila, kterou z Naked bych opravdu chtěla:) celou dobu jsem si myslela, že tato studenější dvojka bude pro mě ta pravá, ale naopak.. podle MUA paletek by mi mnohem více sedla právě Naked jednička:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj favorit je zatím jednička, sednou mi ty barvy líp k očím

      Vymazat
  4. Já zase vlastním jedničku, dvojku mít nemusím, ale na trojku jsem strašně natěšená a musím ji mít :-)

    M. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je dobré, že v tom máš jasno, já musím mít vždy a vše :D

      Vymazat
  5. Je krásná. Moje Naked by asi chtěla za sestřičku spíš trojku... :D A jinak, paletky od UD nikdy nejsou zbytečné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně mně se víc líbí Naked a Naked 3, ale myslím, že i kdybych dostala tuhle, nepohrdla bych :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat