Vyhlášení giveaway s kosmetikou Guy De On

Mám pro vás vyhlášení giveaway s kosmetikou Guy De On


Výherkyně jsou tři. Dle pořadí vašeho komentáře jsem vám přiřadila čísla. Dvě vylosoval random.org, třetího výherce jsem měla jistého už na začátku, řekla jsem si, že obdaruji první komentář, který se do soutěže zapojí.
1.výherce : Lucie Blitzen
 2.výherce: Ivonka
 3. výherce : Lady eS

Výherkyním gratuluji a ostatním děkuji, že jste se zúčastnily a radím sledovat můj blog, chystá se další giveaway :)


4 komentáře:

  1. Děkuji moc a blahopřeji i ostatním výherkyním.
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju všem výherkyním! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jupííí :) děkuju, Udělala jsi mi hroznou radost. Zrovna včera jsem mamce říkala, že už jsem dlouho nic nevyhrála.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee, to je prekvapeni, take moc dekuji!!!! A tesim se, pak dam vedet, jak se mi to zamlouvalo, ju? Fakt dekuji.

    OdpovědětVymazat