Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel

Na dnešní den jsem měla v plánu článek na úplně jiný produkt. Jenže... Jenže pak jsem vyzkoušela jeden čistící gel, spadla mi z něj brada jak byl super a nemohla jsem jinak, než nafotit a sepsat informace pro případ, že by se vám ozval Ježíšek s dotazem co si teda přejete pod stromeček. Řeknu vám tento čistící gel nutně potřebujete, fakt BOMBA :)
Je to Karin Herzog Professional Cleansing Facial Cleansing Gel
Nebudu předstírat, že jsem Všeználek a přiznávám, Karin Herzog pro mne byla do nedávna, neznámá značka.
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Naštěstí, ale máme internet, který ví skoro vše a hned jsem si nějaké info o značce zjistila. Hlavně jsem googlila jaké produkty tahle značka nabízí. Na stránkách Karin Herzog je produktů velké množství. Produkty jsou přehledně zařazeny do kategorií : Obličej, Tělo, Pro Muže a Kolekce. Každá kategorie má plno podkategorií, kde si vyberete podle svých požadavků, podle své pleti, podle toho, co vás trápí a na co se chcete zaměřit.
Já jsem v balíčku obdržela čistící gel na obličej - Karin Herzog Facial Cleansing Gel, 25ml.
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Před tím, než jsem gel použila, jsem pročetla pár zahraničních blogů a všude slečny psaly, že je produkt zvláštní tím, jak je gelový, ale hustý a účinný a super a skvělý. Tak jsem si říkala, ty holky jsou z čistícího gelu úplně na větvi. No to jsem nevěděla, že já na té větvi budu brzo taky a zrovna na té nejvyšší :D
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Tak nastal den D, teda večer V a já se chystala gel použít. Na internetu jsem k tomuto produktu našla informace zejména v angličtině, a překvapilo mě, že při aplikaci gelu nemusím mít mokrý obličej :/ To se mi nezdálo, většinou gely na čištění, které mám, jsou takové lepivé konzistence a voda je k nim potřeba. 
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Takže stojím v koupelně před zrcadlem, sundám alobalový kryt z tubičky a vytlačím malého červíka na prst. (na netu jsem si zapomněla přečíst, jaké množství gelu potřebuji na jedno čištění), tak se na to dívám a nevěřím tomu, že to bude stačit. Dle návodu z netu, jsem tu trošku gelu promnula mezi prsty, aby se rozpustil a mázla jsem si to na čelo. Pak jsem to šudlila a nic se nedělo :D
Tak si říkám co teď, mám malou tubičku, přece ji nemůžu na sebe vypatlat celou, to mi bylo líto. A jak tak držím tubičku v rukou, napadlo mě, otočit ji a hele, kdo by to byl řekl, na druhé straně byly instrukce k použití a dokonce i s popisem kolik produktu je potřeba na jedno čištění. Huráááááááá, jsem zachráněna - stačí velikost lískového oříšku, budu mít i na příště...

Samozřejmě, že stačilo trochu přemýšlet a navštívit ofiko stránky Karin Herzog, kde je pěkně všechno rozepsané a u čistícího gelu je také video jak  gel správně použít, zde. Ne, tak to mě před prvním použití, fakt nenapadlo :D
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Než budu pokračovat dál v popisu mých zážitků, zde máte fotku jak gel vypadá. Je to gel, ale je takový hutnější a mastnější. Co vás dostane, je ta vůně. Vůně je jemná, mně přijde luxusní, nevím jak ji popsat, není to nic květinového a ani mi to nic nepřipomíná. Teď mě napadá, že když gel je určený k masáži obličeje, tak je vůně vlastně taková relaxační.

Karin Herzog Professional Cleansing Facial Cleansing Gel
- jemně čistí bez použití drsných detergentů (chemická látka určená k čištění)
- je vysoce účinný i na voděodolný makeup
- účinně odstraňuje nečistoty, kožní maz a makeup z pórů
- je tak jemný, že je vhodný na citlivé okolí kolem očí
- obnovuje optimální rovnováhu PH kůže, připravuje ji pro následné použití produktů Oxygen care 
- zanechává pokožku hydratovanou, jemnou, vláčnou
- neobsahuje žádné konzervační látky
- detailní popis Facial Cleansing Gelu v angličtině, najdete zde

Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
A teď moje poznatky:
To, že mi produkt sedl, je asi z celého článku zřejmé. To, že krásně voní, jsem taky už zmínila. To, že jsem někdy zbrklá a přehlédnu ikonku instruktážního videa, to už raději nebudu opakovat a navážu na to, jak jsem stála před umývadlem a na ruce jsem měla gel ve velikosti lískáče...

Ještě chci podotknout, že oči jsem si odlíčila předem odličovací vodou, jsem tak zvyklá.
Na obličeji jsem před odlíčením měla tyto produkty:
Max Factor Skin Luminizer
Estee Lauder Double Wear Concealer
tvářenku Nars Deep Throat a rozjasňovač Mary Loumanizer od The Balm

Už fakt jdu na to, takže opět jsem ten gel chvíli držela mezi prsty, aby se zahřál, pak jsem trošku ďubla na čelo, trošku na nos, na tváře na bradu a začala jsem obličej masírovat krouživými pohyby. A bylo to příjemné, gel krásně voněl a tím, že gel obsahuje sezamový olej tak po pleti klouzal. Dokud klouzal, tak jsem čistila :)

Pak jsem utřela obličej navlhčenou hadýrkou v teplé vodě a to bylo vše.
Všechno bylo z obličeje pryč, vše bylo dokonale odlíčené. Pleť byla čistá, bez makeupu. Díky olejům nebyla vysušená, ale nebyla ani mastná, neleskla se, nemohla jsem se na sebe vynadívat :D :D
Šok přišel ve chvíli, kdy jsem si na obličej sáhla. Já měla pleť hebkou jak samet. Jako, že jsem měla hebké tváře, tak to chápu, s těmi problém nemám, ale i čelo bylo jakési hladké no a bomba, nos a póry na nose, prostě dokonale vyčištěné. Co mě těší je, že pokožka je hebká i ráno. Gel používám na čištění obličeje každý den večer.
Teď budu asi jen ob den, ať si ho tak rychle nevypotřebuji.

Použila jsem už hodně různých dobrých a velmi dobrých výrobků, ale tenhle je fakt pro mou pleť pecka. Fotka se srdíčky přesně vystihuje mé pocity k tomuto čistícímu gelu :)
Karin Herzog Professional Cleansing - Facial Cleansing Gel
Jsem moc ráda, že jsem mohla čistící gel od Karin Herzog vyzkoušet a je mi jasné, že brzy budu mít ve sbírce tento gel v plné velikosti. Vám ho samozřejmě doporučuji také. ♪♪♪

7 komentářů:

  1. Tyjo, no obdivovala jsem už na instagramu, jako ty jsi na tyhle věci profík, takže si to jdu projít, něco takového bych též potřebovala, tak proč riskovat, když tohle vypadá tak dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. To zní naprosto fantasticky :) Ale předpokládám, že to bude dost drahá záležitost, nebo se pletu?

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je náhoda, nedávno mi o tomto gelu říkala kámoška:)) Chválila si ho také moc a měla ještě nějaký krém na celulitidu. Snad jí bude fungovat:))

    OdpovědětVymazat
  4. No to koukám... Určitě ho někdy vyzkouším, vypadá moc dobře, jak ho popisuješ. A já používám převážně čistící gely :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám, dík za tip a perfektní popis.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná a precizně zpracovaná recenze, a produkt mě hodně zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  7. Panejo, ty vzdy objevis neco noveho, co me hned laka zkusit!!!!:))

    OdpovědětVymazat