Medik8 clayMask - čistící jílová maska, pro všechny typy pleti

Nevím jak to máte vy, moje čtenářky, ale já se snažím nejméně jednou týdně si udělat chvilku, kdy dopřeji trochu péče, rozmazlování své pleti. Mluvím teď samozřejmě o pleťových maskách, peelinzích a podobných tubičkách, které mi, v docela velkém počtu, okupují poličky v koupelně :)
Největší zastoupení u mě mají masky, které čistí a stahují póry.
V prosinci mi došel balíček od značky Medik8, ve kterém byly dva produkty a jedním z nich je Medik8 clayMask, čistící jílová maska, která redukuje póry, pečuje o pokožku a je vhodná pro všechny typy pleti.
Produkty značky Medik8 můžete najít na těchto stránkách a pokud si pozorně projdete eshop, zjistíte, že obchod nabízí další různé značky a výrobky.
Líbí se mi, že kosmetika dostupná na stránkách Medaprex není testovaná na zvířatech. Což se očividně líbí i mému psovi, který začíná být posedlý kosmetikou a vždy musí vše očichat. Prostě ženská ☺
Medik8 clayMask a blonďatá kštice mého psa :)
Jílová pleťová maska clayMask je balená v tubě s obsahem 75ml.
Medik8 clayMask - čistící jílová maska, pro všechny typy pleti
Maska obsahuje přírodní jíl, který odstraní nečistoty, absorbuje přebytečný maz a působí jako prevence při ucpávání pórů. Maska také svými rostlinnými výtažky zklidňuje a léčí pokožku. Maska obsahuje antioxidanty, které napomáhají k omlazení pleti a jsou prevencí proti stárnutí. Podrobnější info zde

Já jsem zatím po pravidelném používání ještě neomládla, ale kdo ví, třeba se jednou ráno vzbudím a budu koukat :D Samozřejmě, dělám si srandu, bohatě mi stačí, když vidím, že je pokožka svěží a čistá.
Medik8 clayMask - čistící jílová maska, pro všechny typy pleti
 Masku dávám na obličej jednou týdně a nechávám ji působit asi 15 minut, tak jak je doporučeno na obalu.

Medik8 clayMask - čistící jílová maska, pro všechny typy pleti

Maska má šedo-zelenkavou barvu (světlou). Voní zvláštně, mám pocit, že z ní cítím peprmint, něco větrového, ale jen jemně. Možná to voní jako olejíček tea tree. Maska má jemnou konzistenci, je velice dobře roztíratelná. Při aplikaci na obličej je maska před zaschnutím lesklá. Během těch 15 minut uschne, zmatní a zesvětlá. Tedy vrstva je světlejší, mám pocit, jako by se maska částečně vpila do pleti. Možná se jen ale vypaří voda. Netuším, nejsem odborník. Prostě a jednoduše, ten jemný nános, který dáte na začátku, je po 15 minutách částečně pryč a obličej máte zelený už jen trošku.
Maska během zasychání mírně stahuje, ale není to nic drastického, nepříjemného na obličeji. Není to tak silný stahující pocit jako např. u masky s obsahem bahna z moře.
Po uplynutí 15minut masku smyji vlažnou vodou, maska jde z obličeje pěkně dolů, nepotřebujete speciální hadřík nebo houbičku. Maska nevysušuje, pleť je po ní matná, póry vyčištěné. Já, protože masku dávám večer, tak si pak obličej namažu hydratačním nočním krémem.
Medik8 clayMask - čistící jílová maska, pro všechny typy pleti
Zde přidávám složení. Víte, že já složení neřeším, ale chápu, že alergici, to tak jednoduché nemají.
Medik8 clayMask - čistící jílová maska, pro všechny typy pleti
Maska je vhodná na všechny typy pleti, jak už jsem psala. Já mám pleť smíšenou a vyhovuje mi maximálně. Masku seženete na stránkách Medaprex.

7 komentářů:

  1. Teda co se u tebe clovek nedozvi. Opet znacka, o ktere slysim prvne. Pepermintova maska?? Urcite vyzkousim!!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není úplně peprmintová, ale cítím to z ní. Asi je to tea tree? To by mohlo být, jdu to opravit :D

      Vymazat
  2. Túto značku nepoznám, ale vyzerá to zaujímavo, ílové sú najlepšie. No rovnako ako ty si doprajem nejaký takýto relax. Napr. dnes bol ten deň D :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Masku jsem si jeden cas pravidelnd kupovala moc mi vyhovovala. Diky za pripomenuti:) Clanek skvely, ale tve recenze me asi brzy zrujnuji:-))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Jsem ráda, že se ozval někdo, kdo má masku vyzkoušenou celou :)

      Vymazat
  4. Vypadá to velmi zajímavě, ta maska, jílovky u mě vedou!

    OdpovědětVymazat