úterý 20. ledna 2015

Nars Parcel Horror Story II.

Slovíčko "čekat" se v tomto článku objeví docela často,počítejte s tím :) Vlastně jsem články mohla pojmenovat Čekání na balíček, tuším, že byl kdysi film Čekání na Patrika. Naštěstí v mém případě balík je reálný a ...
Takže první čekání nastalo hned po odeslání objednávky. Logicky mi měl na mail dojít potvrzovací email o zaplacení a přijetí objednávky. Nic se nestalo, tak jsem trochu stresovala, ale říkala jsem si, počkám do druhého dne. Může se stát, že mail dojde později. Hm, nedošel. Ani za dva dny, ani za tři.. pak jsem to nevydržela a přes kontaktní formulář jsem jim napsala, že mám problém s objednávkou, tedy, že jsem neobdržela žádný mail. Takže netuším co se děje, zda mají prachy atd. Čekám den, dva, týden na odpověď a nic, začínám panikařit. Prachy z účtu zmizely, odpověď žádná. Googlím si spokojenost zákazníků na eshop, a samá jobovka. Tak strašný customer service prý lidi nezažili :( A sakra, tak hledám na stránkách kontakt, který mají uvedený pro případ, že je problém s objednávkou. Přes formulář se nic nedělo, tak jsem zkusila mail. Opět nic. Píšu zprávu na fb Nars USA, ale když vidím tu frontu zpráv nespokojených zákazníků, nedoufám, že by něco dělali a taky že ne.
K tomu ještě další pecka. Při objednání jsem platila částku 60euro za obě rtěnky. Na eshopu se píše, že částka v košíku je včetně daně. Jaké bylo mé překvapení/zhrození, když se cca po týdnu od objednávky změnily částky na objednávce. Místo 60euro, které byly v listopadu při objednání, tam najedou bylo v prosinci 70euro. Já myslela, že mě jebne. Samozřejmě, do té doby se mi ještě písemně neozvali, takže já netušila co se děje. Jestli mi třeba objednávku nepošlou, protože jim dlužím 10euro, i když poprvé tam bylo 60.
listopad 2014
prosinec 2014
Asi v den, kdy se částka změnila, změnil se i status u objednávky na Shipped. Což mohlo být kolem 2.12. (asi, přesné datumy jsem si nezaznamenávala). Když jsem to uviděla, zajásala jsem. I když jsem nevěděla zda je to pravda nebo ne. Protože mail o změně mi zas žádný nedošel. Taky jsem nevěděla jak balíček poslali, ale říkala jsem si, vzhledem k tomu, že je pošta zadarmo, tak to poslali asi tou nejlevnější variantou, u které je napsáno 5-7 pracovních dní. Tak jsem si říkala, dobrý, kdyby nejpozdějc, tak do 10 dnů tu balík musím mít. Tak jsem čekala. Tracking number jsem samozřejmě neměla, tak jsem spoléhala, že mi balík bude doručen. Za 10 dnů se nic nedělo, balík nikde. Už jsem zas měla nervy. Fakt jsem měla nervy už! :D Čekala jsem ještě den nebo dva, ale bylo jasné, že psaním emailů ničeho nedosáhnu, takže jsem musela vzít telefon do ruky a volat do Narsu, kde mám balík.

Měla jsem informace, že evropská pobočka Nars sídlí ve Francii, takže jsem se trochu bála volat, protože, francouzsky neumím a řešit balík s francouzem anglicky a rozumět mu s jeho přízvukem, no staň se, co se má stát :D (omlouvám se všem francouzům, co nemají přízvuk, když mluví anglicky;). Naštěstí jsem ze stránek eshopu zjistila, že telefonní předvolba, která byla u čísla uvedená, je do Anglie. Huráááá.

Takže jsem vytočila číslo a začala jsem se shánět po balíčku. Sluchátko na druhé straně zvedla nějaká paní/slečna, jméno už si nevzpomínám. Jediný, co jsem si pak uvědomila, že celou dobu strašně klidně mluvila, prostě v klidu, kdežto já jsem na ni valila, nervačila jsem kde mám balík. Neřvala jsem ne, jen jsem hrnula :D

Takže jedeme od začátku. Já jsem teda slečně, řekla, že mám problém, že nemám balíček, že mi od nich nechodily maily, že nemám číslo na sledování balíku, prostě nic. Že balík odeslali cca před 10 dny a já ho stále nemám. Ona říká ok, mrkneme na to. Chvíli tam ďubala do počítače a pak mi říká, dostala jste ode mě maily? Já co? Ne. Ani jeden. Ona, já jsem vám už dva posílala na email uvedený v registraci. Já jí říkám, ale já žádný mail nemám. Počkejte, mrknu do spamu, tam taky nic. Ona říká ok neva, já pošlu znova to číslo, počkejte. Tak čekám, ještě jsme si pro jistotu zopakovaly moji email adresu, aby bylo jasné, že ji má v pořádku. Samozřejmě měla ji v pořádku, ale mail nedošel. Tak jí říkám, žádný mail mi nedošel. Ona, tak to zkusím ještě jednou. Já říkám ok a čekám. Mezi tím jí říkám, že nechápu kde je problém, když newslettery mi od nich chodí pokaždé na tu samou adresu. Každopádně ani na druhý pokus mail nedošel. Tak jí říkám, prosím vás můžete mi dát číslo balíku a firmu, která ho od vás odvážela + tel. číslo na tu přepravní společnost? Ona ok a vše mi nadiktovala. Tento hovor do Narsu trval asi 15minut.

Šla jsem na hovor number 2. Volala jsem do přepravní společnosti, kde to opět zvedl ženský hlas, tak jí diktuji číslo balíku a že mám problém, protože mi nebyl doručen a nevím kde je. A ona, no já tu mám, že balík už je asi týden v ČR, byly u vás dva pokusy o doručení, ale balík nebyl doručen. Šly na mě mdloby. Kdybych byla sprostá tak bych prostě řvala sprostá slova... Hlavou mi letělo: tak balík už se tu někde toulá týden a já ho stále nemám, čekám jak blbka, volám do Anglie, provolávám si prachy. A proč mě nikdo nekontaktoval, bože? Co to je za bordel tady zas? Chápu, že budou Vánoce, ale když mě nezastihnou doma, tak proč mi sakra nenapíšou sms nebo nehodí do schránky oznámení? Proooooč????  Paní v přepravní společnosti v Anglii mi řekla, že u nás balík doručuje DHL. Poděkuji a googlím kontakt na DHL v ČR. Hovor trval opět skoro 15minut.

Na DHL to zvedne to slečna, dávám jí číslo balíku a ona mi říká, tyto balíčky u nás doručuje Česká pošta. Nekomentuji, poděkuji a volám na poštu. Sice se mi to zdá divné, balík měl jen číslo, žádná písmenka, no ale když to říká, tak snad ví ne?
Volám na infolinku pošty, nadiktuji číslo balíku a slečna mi říká no a nemáte tam u toho čísla nějaký písmena? Chce se mi řvát. Bože já tu poštu nesnáším. V klidu říkám, ne nemám tam písmena, slečna na DHL mi řekla, že tyto balíky doručuje pošta. Pošta říká, ne takový balík v systému nemám. 

Kruci. Volám zpět na DHL, zvedne to jiný hlas, po 150 opakuji svou historku o balíku + to, že pošta takový balík v systému nemá, zda by nemohla zjistit, kde teda ten balík je. Tedy kdo ho sakra doručuje. Protože já nebudu volat na všechny doručovatele balíků v ČR. Tohle jsem jí neříkala, byla jsem slušná. Slečna chvíli ďubala do pc a pak říká a kde jste to vzala, že to doručuje pošta? To doručuje PPL. A dodává, já vás tam přepojím. Ok,říkám a myslím si, máte tam bordel, říkala to vaše kolegyně před 10 minutami.

Zvoní to na PPL, opět stará písnička o balíku a čísle a slečna na PPL říká, nic tady pod tím číslem nemám. Říkám, to snad ne. Ona dejte mi to číslo ještě jednou. Ok, diktuji. Ona: jééé mně spadl systém. No to je snad vtip, honí se mi hlavou. Fakt vtip. Přesně to vystihuje obrázek, který jsem v den honby za balíkem dala na fb. Říkám jí, prosím Vás zjistěte mi kde je ten balík. Prý už mi ho dvakrát doručovali a já nevím kdo a kdy a nechci,aby ten balík po třetím doručení poslali zpět. Já v něm mám dvě skvělý rtěnky, který chci, chápete to? To jsem jí neřekla. Třeba se nemaluje, pak by to nepochopila.

Hledá, hledá v pc a říká, balík by měl být na ppl v Brně, další pokus o doručení bude v pondělí. Jo v pondělí, když budu v práci. Říkám jí, nechci aby ho doručovali, chci si ho vyzvednout dnes, hned. teď. Ona říká, zkusím zjistit zda je balík opravdu fyzicky na té pobočce a za hoďku vám zavolám a potvrdím, že si pro něj můžete jet. Ok, děkuji, zavěšuji.

Ten den jsem si měla vyzvednout tři balíky, takže v té hoďce, kdy jsem měla čekat na hovor, jsem letěla na dvě další místa a pak na PPL. Tam jsem dorazila cca do hoďky, samozřejmě nikdo nevolal. Ale co už. Dojdu k okýnku, pán se na mě dívá, měla jsem s sebou psa. Prý chcete poslat toho psa? Já jasně :) ale nejdřív mi dejte balíček a cpu mu číslo. Donese balíček a říká, no my už jsme vám ho 2x doručovali. Já říkám, to vím, to jste mi nemohli napsat sms nebo dát lístek? On: no my jsme vám nemohli poslat sms, protože balík putoval přes Německo a německá pošta, která balík doručuje má malé štítky, na které se nedotiskne poslední jedno nebo dvě číslice z telefonního čísla adresáta.
Koukám na něho, nechápu, říkám cože? A co kdybych si pro balík nedojela, co pak? Třikrát to doručujete a pak byste to poslali zpět? A on asi jo. Pak cosi říkal o reklamaci nebo cosi, že píšou do Německa, nevím netuším, zda zjišťují to telefonní číslo. Už jsem pána za přepážkou asi ani neposlouchala. Měla jsem balík, to bylo hlavní.
Bylo něco kolem páté večer, zrovna ten den byl krásný západ slunce ...

a doma byla radost z balíků :D Srdíčkový je Nars samozřejmě.

Tohle byl můj horor s dobrým koncem. Možná to bylo spíš psycho :D Rozhodně dobrá zkušenost pro příště, kdy budu na NARS  něco objednávat. Pokud budu chtít něco, co u nás nebude, klidně si z eshopu objednám zas. Jasně, zkušenost nebyla příjemná, ale už vím co mě asi může čekat. Navíc to asi není problém Narsu, ale dopravy tady. A kdo ví, proč mi od nich nechodí maily, to stále netuším. Hlavně, že ve finále balík došel ☺♪♪♫

Takhle byly rtěnky zabalené v bublinkách, krabička nebyla nijak vystlaná, ale asi to stačilo, nic se jim nestalo.

Prosím omluvte chyby, prosím omluvte pokud některé věty nedávají smysl nebo je v nich špatně slovosled. Nejsem spisovatel, slohovky mi nikdy nešly, článek i s tím minulým plodím už tři hoďky a měla jsem u psaní zas nervy, jak ten den :D
Příště už konečně pár fotek a poznatků o Nars Audacious Lipsticks.



Objednávali jste někdy na Nars? Jdete do toho po mém článku? ;)

39 komentářů:

  1. tak to je riadne psycho,...ja som odtiaľ zatiaľ neobjednávala:), v budúcnosti som chcela, ale...no neviem, horšie však je, že to, čo chcem majú len na ich stránkach....Ale aspoň si sa po ten balíček dostala, viem si predstaviť tie infarktnové stavy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší byl ten pocit, že víš, že ten balík je v ČR, ale nikdo ti ho nedokáže najít..

      Vymazat
  2. paráda.. teda ne, ale ten článek jsem přečetla jedním dechem. vím jaké to je všechno shánět po všech čertech, ale důležité je, že je máš.
    zdar a sílu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je fakt strasne. Ja by som uz asi neobjednavala znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ale když to tak vezmeš, tak Nars vlastně za nic nemohl. Krom těch mailů teda

      Vymazat
  4. Strašidelnejší pribeh som v živote nečítala a celý čas som trpela s tebou. Obdivujem ťa, že si mala nervy na celú túto tortúru, ja by som to vzdala a ľutovala peniaze. I keď je mi jasné, čo bolo v hre ;) Hlavne, že už dú doma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já jsem si říkala, že to musím zkusit, sice mě ve výsledku rtěnky přišly draho, když připočtu účet za telefon, ale mám je :)

      Vymazat
  5. Mě by asi už dávno trefilo, jak se znám. :D To je tak hororová zkušenost, že bych od nich tedy neobjednávala, obdivuju, že bys do toho šla znova. :))
    A teď už jsem zvědavá na ty rtěnky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo šla, jak jsem psala, oni vlastně na eshopu za nic skoro nemohli, nevětší průser bylo to Německo :/

      Vymazat
  6. Hlavně, že je máš, že je nevrátili zpět!! Odstíny nádherné, už už dej recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) však víš jaké to byly nervy. Už bych asi měla, co? :)

      Vymazat
  7. Ahoj, tak já jsem na druhou část o Nars rtěnkách teda opravdu číhala :o) Já mám totiž taky objednáno, škoda že jsem to nevěděla dřív. Po Tvé zkušenosti bych se na to asi raději vykašlala. Mě bohužel ani nejde se znova přihlásit na ty jejich stránky, takže ani nevlezu do svého účtu. Navíc nevím číslo objednávky, také mi potvrzení nedošlo. Peníze odepsané z účtu - taky 2 rtěnky, a už jsem psala 3x a také se nikdo neozval. Takže já čekám, že jsem přišla o 60,- Eur. Zavolat do Anglie nemůžu, bohužel neumím anglicky tak dobře. Já objednávala minulý týden 14.ledna. Takže taky budu čekat, jestli dorazí nebo ne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha ,takže asi teda neposílají nikomu potvrzovací maily. Tak já nevím fakt. Jako věřím, že ti je poslali, jenže jestli tě PPL nezastihne doma a nemá na krabici celé tel. číslo, tak nevím. Je fakt ,že já mám schránku schovanou, tak se k ní nedostal, takže nedal lístek, ale měl ho nalepit třeba na dveře, omg. Tak uvidíš, doufám, že dorazí. Když tak napiš jak to dopadlo.

      Vymazat
    2. Jo taky už po Tvé zkušenosti vím, že nejsem jediná. Jen mě štve, že se tam nejde ani přihlásit na ty stránky, tak ani nevím jestli a kdy odešlou. Jestli dorazí, tak napíšu :o) Ahoj Šárka

      Vymazat
  8. To mě bavilo :) Moje nervy by to nevydrželi a řvala bych na každého komu bych zavolala, už bych se loučila s 60 ečkama a na ppl by asi ani vtipky nezkoušeli. :) Líbí se mi tvůj klidný přístup s dobrým koncem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) takže tys to četla jako pohádku na dobrou noc :D Já jsem relativně klidná osoba :D

      Vymazat
  9. Jako?? No comment..:D :D Volat do zahraničí a domlouvat se v angličtině kvůli dvěma rtěnkám?:D:D To si je asi moc chtěla co? To bych nedala! A nakonec teda byly za 60 euro? Ten systém doručování je tady pěkně na .... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozna bys to udelala, kdyby ti slo o 60 eur, coz je ted v prepoctu asi 1700.

      Vymazat
    2. Kateřina Trnovská: TMně nedělá problém volat do zahraničí, já anglicky umím, takže jsem se domluvila úplně v pohodě :) Jj, rtěnky byly za 60euro ani o cent víc.

      Vymazat
  10. Tak to se ti divim, ze bys objednala znovu. Ode me uz by nedostali ani euro, chyba byla jak v doprave tak u nich. A hromadne stiznosti zakazniku dokazuji, ze to neni nahoda. Nez obvolavat pul Evropy, tak mam levnejsi zaplatit clo a dph a poplatek poste :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem si pak říkala taky, jenže kdo to mohl vědět. Já měla potvrzené od Narsu USA z facebooku, že je to jejich evropský eshop. Takže jsem se nebála, přeci jen Nars je velká značka, tak jsem si říkala, to musí být ok :D Ale nelituji, rtěnky jsou skvělé.

      Vymazat
  11. Ak si ty písala, že by si nezvládla môj NY ja by som nezvládla toto a kričala by som na všetkých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jenže chápeš, to bych si nepomohla. Nejvíc mě naštvala ta na DPD, když mi řekla, že to má pošta a neměla :///

      Vymazat
  12. Tak to je něco :D Nesnáším dlouhé čekání na balík na který se těším a ještě takové motanice kolem toho no to by mě mohlo :D Hlavně že už ho máš doma:)

    OdpovědětVymazat
  13. No tyvole...to by mě miklo! Já vim proč se pořád bojim objednávat ze zahraničí páč ČP je někdy fakt nemožná (a nejen ona že :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děs, ale zas když tady toho polovinu neseženem, tak nám nic jiného nezbývá

      Vymazat
  14. tyvadoo :D to je fakt bordel nemám slov. Obdivuju tě, že jsi tak odvážná, já bych balík nikdy neviděla a fakt bych nebyla schopná volat do Anglie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jo, záleží co pak PPL dělá, zda kontaktuje Německo nebo se na to vykašlou a pošlou balík hned zpět.

      Vymazat
  15. Dobrý příběh, nevím jestli bych měla nervy toto všechno absolvovat, ale kdo má na to vyhodit jen tak 60éček. Těším se na fotky rtěnek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, myslím, že už zítra se něco chystá :D

      Vymazat
  16. Příběh fajn ale smutný je že je to reálný :( to bych jako nervila a nadávala :( mají v tom hold bordel no tak hlavně že už je máš jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mazec, se tady směju :-) Mě by snad odvezli. Zlaté USA, sice čekám na balík měsíc, ale aspoň se vyhnu CLU a podobným peripetiím s poštou. Jinak rtěnky super, mě se líbí Anna, zatím nemám odvahu je nosit, tak snad k tomu někdy dospěju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ale :D Jak se vyhneš clu? Nechápu. Ajo už asi jo, někdo ti ho posílá jako dárek co? Tak to se máš ;)) To je pak jiná.

      Vymazat
    2. Ne ne, necháváme to posílat přes polskou společnost, sice to jde asi měsíc, ale u věcí co se nekazí je mi to fuk. Cílová země není ČR, tak že to dojde do Polska (ti zavolají, domluvíme se na dni a cca čase) a pak to přivezou až domů.

      Vymazat
  18. To já už mám balíčky ze zahraničí vyřešené, nechám si to prostě poslat do práce. I kdybych v práci fyzicky nebyla, holky na recepci jsou tam každý pracovní den od 7 do 6. A o víkendu dole nonstop vrátnice se securiťákama :D Akorát FU ještě nemám dořešené, 40 celních pošt v ČR, ale zahraniční balíčky lze vyzvedávat pouze v Praze, wtf, ale ne prostě ČR :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře to máš zařízené. Přesně, to mě taky vytáčí, asi pojedu z Brna proclít balík do Prahy, to je logika toto :D

      Vymazat