BUXOM Full On Lip Cream - White Russian

Jedeme na další miniaturku ze setu Sephora Favorites. Produktů bylo celkem šest. Zatím jsem vám psala o dvou  - Urban Decay Revolution Lipstick - Naked a tužce Bite Beauty - Meritage. Dnes si budete moci přečíst o produktu, který jsem vyzkoušela jako třetí v pořadí.
BUXOM Full On Lip Cream v odstínu White Russian
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
Popravdě musím říct, že o téhle značce jsem dosud asi neslyšela. A to americké youtuberky sleduji docela hodně. Nevím, buď o značce nikdo nemluvil nebo prostě ty, co je sleduji, tuhle značku nepoužívají.
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
Když jsem se poprvé podívala do krabičky oblíbených produktů od Sephory, tak jsem si říkala, ok docela dost lesků na rty. White Russian jsem považovala za lesk. 
Měla jsem hodně leskové období, ale v poslední době mám raději rtěnky, takže jsem testování tohoto produktu odkládala. Až nedávno jsem si říkala, že krabičku už tady suším docela dlouho a bylo by vhodné začít produkty používat, ne se jimi jen kochat :D
Lesk je v matné, asi plastové lahvičce se stříbrným vrškem a nápisem Buxom. Tahle miniaturka má obsah 2ml. Lesk se nanáší pěnovým aplikátorem. Odstín White Russian má jemnou, matnou růžovou barvu. Je dost světlý.
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
Produkt je bez třpytek a nááádherně sladce voní. 
První aplikace byla úsměvná. Máznu si lesk na rty, a najednou to začalo na rtech chladit. Ale jak :D Až jsem se lekla. Vůbec jsem s tímto efektem nepočítala. Já si totiž ani na obalu, ani na zadní straně krabičky nepřečetla, že má produkt v názvu slovo Full-On. Chladivý efekt vám má jemně zvětšit rty. 
Nevím jestli mi tenhle lesk rty zvětší. Každopádně jsem zjistila, že i když se mi při prvním nanesení lesku ten chladivý efekt vůbec nelíbil, tak po chvíli jsem si zvykla a bylo to docela příjemné. Tedy bylo to příjemné, když byl teplý den. Jakmile bylo chladno nebo zafoukal chladnější vítr, tak mi to příjemné nebylo. Je to takový chladivý pocit, jako když se natřete alpou.
Dovedu si představit, že tenhle lesk dokonale využiji v létě, kdy bude venku pařák a já budu v poho, protože mě budou chladit rty.
Na stránkách Sephora.com jsem našla, že mají 14 odstínů tohoto Lip Creamu a taky jsem zjistila, že značka Buxom má docela pěkné výrobky, které mě zaujaly.
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
Dle názvu jste asi odhadli, že barvu vám tenhle lesk asi nedodá. Je to opravdu světloučký odstín. Ale líbí se mi jaký dodá rtům lesk. Rty vypadají hned hezčí. Lesk rty pěkně vyživuje, nevysušuje a jako by přilne ke rtům. Není to klasický lesk, takže na rtech "neteče". Nepřijde mi, že by nějak extrémně lepil. Na rtech sladkou vůni necítím. Lesk má klasickou výdrž, nejíte máte ho na rtech, jíte, jde dolů. Každopádně chladivý efekt má docela výdrž. Po celou dobu, kdy máte lesk na rtech, tak vás chladí.
Tady na první fotce je lesk pouze na spodním rtu. Vidíte, že rty s ním jsou hezčí, než rty holé.
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
BUXOM Full On Lip Cream - White Russian
Znáte tuhle značku? A jak jste na tom s produkty, které mají zvětšit rty, používáte? Já musím říct, že tohle byla moje premiéra. Ale tuším, že Too Faced má něco s papričkami, co má rty zvětšit. Možná bych to i zkusila.

5 komentářů:

  1. Když ty si na rty můžeš dát fakt cokoliv... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nepoznám, ani nic takového nepoužívám, ale na rtech vypadá moc hezky.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zvětšování rtů nepoužíváš? Já do teď taky ne, ale začnu :D

      Vymazat
  3. znám a rozhodně je to položka na mém hoodně dlouhém seznamu, pokud sleduješ Tati tak ta o něm určitě mluvila :-) a navíc tenhle odstín je u Buxom klasika

    OdpovědětVymazat