DIY aneb jak jsem šikovná ;)

Nevím jestli se tenhle článek bude někomu líbit, ale mě tohle tvoření docela baví. I když sehnat pěkný materiál, který bych potřebovala/chtěla, u nás v ČR je šílené.
Už dlouho mě rozčilovalo jak skladuji produkty od Lush. Nechávala jsem je v původním obalu a v malé papírové krabičce, kam se všechny nevešly a vypadalo to děsně.

Nejdříve jsem chtěla koupit nějakou velkou skleněnou vázu nebo nádobu a že to budu uchovávat v ní. Jenže když jsem si představila, že to sklo někdo shodí a rozbije, tak jsem vymýšlela jinou variantu.
Pak mě napadlo, že v Ikea mají docela obstojné plechové květináče s okrajem, který připomíná krajku. Což mi přišlo docela fajn. Mrkla jsem na net a zjistila, že mají jeden, docela velký, kulatý, který se mi líbí. Ale měli jen růžový a zelený, já chtěla bílý.
Když bílý, tak si ho prostě přestříkám bílou barvou a bude :) Zajela jsem pro barvu ve spreji, chtěla jsem bílou matnou, sehnala jsem docela velkou, asi za 150Kč.



Na dvoře jsem si vše pěkně naaranžovala a mohla jsem začít. Vzhledem k tomu, že jsem strašně šikovná, když tvořím rukama, tak jsem nejdříve pro jistotu začala dnem, kdyby něco, tak to nepůjde vidět, že. 
Pod květináč jsem dala jakousi láhev, aby byl květináč ve vzduchu a mohla jsem jím otáčet. Takže, přestříkala jsem dno odshora dolů, chvilku jsem počkala a pak ještě jednou. Pak jsem počkala ještě pár minut a dala jsem další vrstvu, po které už barva byla pěkně bílá a sytá.


Postupně jsem nastříkala boky květináče, cca asi taky tři vrstvy a chystala jsem se, že udělám vnitřek. Nakonec se mi to nějak rozleželo a vnitřek jsem nechala zelený. Připadá mi to docela ok, navíc koupelna je taky zelená.


Zde už fotky z interiéru. Nefotila jsem v koupelně, protože jak jsou zdi zelené, tak na fotce byl květináč zelený i z vnější strany.



Všechno mi vyšlo jak jsem chtěla, nebyla to taková hrůza a fakt mě to bavilo. Jenže jsem zjistila jeden velký problém. Květináč je tak velký, že všechny produkty Lush, které mám, se v něm pomalu ztrácejí. Takže nezbývá než vyrazit na výlet do Prahy a naplnit celou mísu, ať nevypadá tak prázdně...


 Škoda, že nemůžete cítit tu vůni. ♪♫♪

Ještě mě napadlo nastříkat nějaký nápis na květináč, něco jako BATH nebo něco podobného. Chtěla jsem bronzovou barvu, jenže chlápek v Hornbachu mi říkal, že ta barva ve spreji nebude nikdy taková lesklá jako na vršku, tak nevím. Nemáte někdo zkušenosti jak vypadají tyhle metalické barvy, když se nastříkají? Na netu jsem viděla na šiškách nastříkanou zlatou a lesklé byly docela dost.

26 komentářů:

  1. Velký květináč je super, po tom se určitě podívám (a ani mi nebude vadit, že je zelený...). :)
    Vylepšila sis ho pěkně. Ani bych na to žádný nápis nedávala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta zelená přišla taková nijaká a chtěla jsem pěkný bílý. Myslim, že je dobrý i na kvítka, třeba tři malinký do toho.

      Vymazat
  2. Když jsem viděla název a článku a foto, myslela jsem, že sis vyrobila vlastní koupelové přípravky :-) Zkoušela jsem to a vyrobit balistik není nic těžkého. Nádobka je hezká a volá po doplnění :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D každý asi čekal od článku víc, no co už. Tak to jsi šikovná, tuším, že jsem kdysi taky četla návod jak na to, ale nezkoušela jsem.

      Vymazat
  3. Ahoj, tak teď nevím co obdivovat dřív...jestli Tvou tvořivost a super výsledek, nebo produkty z Lushe :-). Jsi šikula! Taky budu muset něco vymyslet, mám Lush v papírové krabici alespoň ve skříni s oblečením, když už není vidět, tak mi alespoň provoní trička :-). Ale inspirovala jsi mě...asi se do něčeho podobného taky vrhnu. Mrkni na Brýdovou, má spoustu typů barev pro domácí tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, provoní to krásně.Já jsem právě chtěla něco kovového nebo plast, protože mi to tu papírovou krabičku vždycky nějaký produkt zamastil. Mě tohle tvoření docela baví, ale štve mě omezený sortiment.

      Vymazat
  4. mám zkušenost jen se stříbrnou a je pravda, že po nastříkání působila spíš jak když je pozinkovanej kov...takže žádnej lesk :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, tak to nakonec bude pravda. On říkal, že pokovení jedině u nějaké firmy

      Vymazat
  5. moc krásné, super nápad :-) jinak s barvou metalickou zkušenosti bohužel nemám...

    OdpovědětVymazat
  6. Mazec krásná! A musí to teda nááádherně vonět!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda ty seš ale šikulka ;) Navíc jsi mě nalákala zajet si do Brna do Ikey. Člověk i když nic nekupuje, tak tam se mu to najednou začne ve vozíku kupit a je to i zábava :)
    Jinak vím, že různé pěkné krabice a košíčky mívají v KIKu.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně v Ikea se člověk nenudí. Kik mám docela daleko, ale v Olympii je nějaký obchod s levnýma knížkama a tam mají taky pěkné krabičky

      Vymazat
  8. Pejskovi se očividně moc líbí :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle se ti moc povedlo. Líbí se mi, že jsi ho nastříkala jen z venku a vnitřek nechala zelený. Pěkný článek, mám ráda takové diy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Šikovná jsi:-) bronzová je krásná i matná, ale jestli ji chceš v lesku, tak stačí přestříkat lesklým bezbarvým lakem.

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Už by byla plná, ale nějak jsem se nedostala do Prahy zatím.

      Vymazat
  12. Moc hezké, zelená by mi také vadila. Kde jsi prosím tě sehnala ten bílý sprej? Také mám jednoho adepta na "upgrade! :-D, děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Hornbachu, měli jich tam milion, různé odstíny. Matné, lesklé. Celá stěna sprejů.

      Vymazat