Astor Skin Match Protect Primer a Astor Skin Match Protect makeup

Asi od září jste mohli v drogeriích zaznamenat novou produktovou řadu Skin Match Protect od značky Astor. Tato řada zahrnuje primer, makeup a korektor. Tři produkty, které použijete ve třech krocích, abyste byly kočky po celý den :)
Astor Skin Match Protect foundation, primer, concealer
Krok 1: Astor Skin Match Protect Primer - primer vyživuje pokožku hydratačními složkami a arganovým olejem a připravuje tak pleť pro optimální nanášení makeupu. Jako výborný antioxidant napomáhá chránit proti znečišťujícím látkám. Navíc optické pigmenty pomáhají vyhlazovat jemné vrásky a skryté póry. Díky dlouhotrvajícímu efektu a prodyšnému složení lze primer použít samostatně pro rozzářený efekt pleti nebo pod makeup pro delší výdrž.
Primer má 30ml cena asi 199Kč, koupíte v drogeriích. Ale vím, že bývají na Astor novinky i celkově na sortiment Astor akce, takže seženete i levněji.
Astor Skin Match Protect Primer
Astor Skin Match Protect Primer
Primer je v plastové tubičce, má světle růžovou barvu a tekutou konzistenci a je parfemovaný. Primer obsahuje vitamíny E,A,C a má ochranný faktor SPF 25.
Aplikace: aplikujte na očištěnou, hydratovanou pokožku. Roztírejte rovnoměrně po celém obličeji, dokud není na dotek suchý. Poté naneste makeup a korektor Skin Match Protect.
Obličej je po nanesení primeru jako by vyhlazený, hydratovaný, svěží. Víte, že já v makeupech a primerech jsem úplný začátečník, takže nevím jaké vlastnosti přesně sledovat. Ale pro mě je důležité, když produkt na obličeji nesvědí, nestahuje, nevysušuje, pak je produkt dobrý. To, že nesedne na jinou pleť, to je riziko. Ne všem pasují stejné věci, je potřeba vyzkoušet. Zapomněla jsem napsat, že textura primeru je jemná a nelepí. Složení primeru je nekomedogenní a dermatologicky testované.

Astor Skin Match Protect Primer
Krok 2: Astor Skin Match Protect makeup - až 24 hodinový makeup sjednocuje pleť pro dokonalé, přirozeně vypadající krytí s ochranným faktorem SPF 18. Hedvábně jemné složení s Triple Protection komplexem viditelně zlepšuje jas, tón a celkový vzhled pleti.
Makeup Skin Match je ve skleněném 30ml balení s bílou plastovou pumpičkou. Cena 299Kč.

Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude
Nevím kolik odstínů tohoto makeupu je k dostání u nás, na stránkách www.astorcosmetics.com jsem našla odstínů 10. Musím říct, že z takového množství si už snad vybere každý.
www.astorcosmetics.com

Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude
Mně byly zaslány tři odstíny:
100 Ivory - tento odstín je světlý s růžovým podtónem.
103 Porcelain - opět světlý, ale se žlutým podtónem. Toto je můj favorit, který sedne svým odstínem mým pihám a hezky pleť sjednotí.
200 Nude - trošku tmavší odstín, myslím, že by mi seděl na léto. Popř. pokud bych ho namíchala s Ivory, možná by mi šel i teď v zimě, když bych chtěla dodat trošku barvy a opáleného vzhledu. Záleží ale, jak by k tomu ladil krk. Takže to raději zkoušet nebudu.
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude
Plastová pumpička se dá odšroubovat. Makeup má jemnou vůni. Konzistence makeupu je řidší až tekutá.
Aplikace: naneste rovnoměrně na pleť vyhlazenou podkladovou bází Skin Match Protect pomočí štětce nebo vašich prstů. Ujistěte se, že je makeup rozetřený podél linie čelisti, vlasů a očí.  Poté aplikujte korektor Skin Match Protect.
Já jsem jednou pumpla, množství z pumpičky jsem poďubala po obličeji a pak jsem makeup rozetřela po obličeji štětcem od Zoevy 104/ Buffer. Mám tento štětec na makeupy moc ráda.
Makeup je jemný, hezky se roztíral a zapracoval do pleti, nemusela jsem nijak tlačit na štětec. Po nanesení makeupu jsem zjistila, že mám na bradě malé suché místečko, které makeup zvýraznil, takže jsem sáhla po krému, trošku ďubla a bylo po problému.
Makeup mi vydržel na obličeji celý den. Mám smíšenou pokožku a nevšimla jsem si, že by mi ucpával póry, nebo že by zmizel v T-zóně nebo že by T-zóna během dne byla mastnější. Vůbec ne, vše v pohodě. Makeup je jemný, prodyšný, to mám ráda, nemám ráda makeupy, co jsou hutné. No, na druhou stranu, pokud někdo chce mega krytí, tak s tímhle makeupem nevím nevím. Je fakt, že jsem makeup vrstvit nezkoušela. Ale předpokládám, že kdo nosíte makeup, kvůli akné nebo jinému nutnému zakrytí pleti, tak vám bude stačit jeden pohled na produkt z testeru v drogérce a poznáte, jestli tento makeup je pro vás vhodný nebo ne.
Já vlastně ani nevím jestli se makeup vrství :D
Za mě je tento makeup povedená věc. Je skvělý na rozjasnění pleti, mírné krytí skvrn, nedokonalostí, jemných vrásek, sjednocení nerovnoměrného tónu pleti.
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude
Dneska nebudu dávat fotku makeupu na obličeji, je to vcelku zbytečné, dám fotku až se všemi novinkovými produkty v akci. Ještě nám jich pár zbývá. Jak jste si jistě všimli, chybí Krok 3:
Tedy na fotkách jen pro ukázku, jak vypadají odstíny, které mám. Růžový flek na začátku, je báze, zapomněla jsem ji popsat.
Snažila jsem se použít co nejvíce fotek s různým nádechem světla, ale samozřejmě nejvěrněji jsou odstíny na fotce tři a čtyři.
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude and primer
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude and primer
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude and primer
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude and primer
 Tady jsou makeupy rozetřené, ale ještě nezaschly.
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude 
 Tady opět rozetřené, zaschlé. Ale neroztírala jsem do ztracena, to byste asi neviděli odstín.
Astor Skin Match Protect foundation - 100 Ivory, 103 Porcelain, 200 Nude 
Tak a v dalším článku se mrkneme na korektor Astor Skin Match Protect a na novinkovou řasenku s arganovým olejem.

Tak co, dají se makeupy vrstvit? :D ;)

14 komentářů:

  1. Tak skvělé, super fotky, jdu do Ivory!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento makeup už mě láká od doby, kdy jsem ho uviděla v drogerce. Zatím mám z této řady jen korektor a jsem mega spokojená. Primer kupovat nebudu, mám teď doma tři jiné a na to, že primer nosím jen občas, tak čtvrtý kupovat nebudu. Z Tvých odstínů makeupů se mi taky nejvíc líbí Porcelain.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korektor je super, souhlasím. A makeup strašně jemný na pleti, líbí se mi.

      Vymazat
  3. těším se, až to všechno vyzkouším. Jen musím dopotřebovat něco málo ze své zásobičky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je vždy mor, když má člověk nakoupeno a chtěl by další :))

      Vymazat
  4. Také o tom makeupu přemýšlím! jen, jak píšeš u toho primeru, že je komedogenní...nemá tam náhodou být nekomedogenní?..:) To bych si ho totiž asi nepořídila k tomu makeupu..!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to nevím. Taky mě to překvapilo, ale je to v tiskové zprávě, tak snad by to mělo sedět. Každopádně jsem poslala dotaz do Astoru, takže vydrž, uvidíme co a jak :)

      Vymazat
    2. Katko, byla chyba v tisku. Jasné, že jsou produkty NEkomedogenní. Takže bez obav si ho pořiď, určitě ti neplechu na obličeji neudělá. Já ho teď nosím pořád.

      Vymazat
  5. Ten korektor mě fakt zajímá. Předchozí Match perfection jsem milovala a nedávno jsem zjistila, že už ho asi zrušili, protože jsem ho v drogerce nenašla. Takže hádám, že tímhle ho nahradili. Patřil asi k tomu nejsvětlejšímu, co šlo v českých drogerkách najít. No, se svou téměř průsvitně bílou pletí fakt doufám, že se s novou verzí soudruzi v Astoru neuťali do obvyklé oranžády, jinak fakt nevím, čím se budu líčit... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co slyším, tak má hodně lidí u nás problém najít, sehnat co nejsvětlejší makeup nebo korektor. Já sice jsem bledule, ale ne úplně Sněhurka. Doufám, že ti korektor sedne.

      Vymazat
  6. ja teda nevidim ziadny rozdiel medzi ivory a porcelain :D a ziadny ruzovy podton tiez nevidim...tak som asi slepa :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je musíš jít zkusit do drogérky, pokud o nich přemýšlíš.

      Vymazat
  7. za mě je výborný ten makeup korektor zatím nemám a bázi taky ne ale určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat