Produkty péče o vlasy z eshopu Paradivka.cz

Parádivka.cz mi nabídla vyzkoušet nějaké produtky z jejich eshopu paradivka.cz. Nabídka byla zajímavá, nakonec jsem vybrala dva produkty od značky Kérastase.
Komunikace s eshopem byla velmi rychlá, během pár dnů jsem měla balíček doma.
Balíček došel pečlivě zabalený a označený logem Parádivka. Sice detail, ale působí to hezky.
Když jsem otevřela krabici, bylo v ní další překvapení. Větší z produktů byl zabalený v kostkovaném papíře s mašlí. Opět možná maličkost, ale musím říct, že mě těší, když si někdo vyhraje a jde mu o to, aby už první dojem byl příjemný a pozitivní.

A co jsem chtěla vyzkoušet?
Šampon Kérastase Densifique Bain Densité - šampon je hydratační a zpevňující, je vhodný pro vlasy, které ztrácejí objem a hustotu. Šampon má eshop ve 250ml balení. Já dostala cestovní 80ml. Šamponu stačí docela málo, pořád jej mám. Další informace k produktu ZDE

Cokoli je na hustotu a objem, tak prostě musím mít a musím zkoušet. Mám jemné, světlé vlasy. Teď už jsou asi do půlky zad (což mi připomíná, objednat ke kadeřníkovi). Po prvním použití jsem byla nadšená. Vlasy měly hezky objem, zdálo se mi, že jsou takové pevnější na dotek. Teď, když šampon používám už nějakou dobu, žádnou změnu nevidím. Vlasy jsou po použití hezké. lesklé, extra objem nepozoruji. Šampon příjemně voní. Složení jsem tentokrát nefotila. Lahvička je malá, písmena miniaturní.

Dalším z produktů, na které jsem se moc těšila byl všestranný zkrášlující parfémovaný olej Kérastase Chronologiste Parfum en Huile.
Oleje na vlasy používám pravidelně, zejména na konečky a pozoruji, že se péče vyplatí. Konečky se tak netřepí.


Olej je v krásném černo-zlatém skleněném obalu. Lahvička je opatřena pumpičkou. Obsah balení je 120ml. Takže docela macek. Na konečky vlasů potřebujete oleje kapku, 120ml vám vydrží velmi dlouho. Pumpička se dá odšroubovat, takže můžete olej odlít, pokud cestujete. Popř. se můžete o olej podělit :)


Po použití voňavého oleje od Kérastase jsou vlasy po použití hladké, lesklé a krásně voní. Vůně je opravdu luxusní, sladší, možná květinová, příjemná. Olej vlasy nijak nezatěžuje, ale je potřeba jej rozetřít po celých délkách vlasů. Pokud pumpnete a dáte celé množství jen na konečky, budou mastné a slepené. Samozřejmě pumpička se dá zmáčknout méně, ale ne vždy to vyjde.
Olej se z vlasů samozřejmě neoplachuje. Vůně vydrží vonět silně, kdy ji cítím i já, tak hoďku, ale mám vyzkoušeno, že vůni z vlasů cítí cizí lidé zhruba celý den. Více informací najdete ZDE


Tak a ještě jednou balíček z Parádivky, který testuje jedna malá chlupatá hubička. Přes ni jdou všechny balíky, pak si je může přivlastnit panička :)

3 komentáře:

  1. Teda s balením si vyhráli, moc hezké detaily :) To je hned lepší pocit, když zákazník vidí, že se eshop snaží do detailu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je paráda, určitě vyzkouším. Eshop znám od tebe, ale ještě jsem tam pořádně nemrkla, musím napravit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kerastase kosmetiku chci vyzkoušet už nějaký čas. Recenze jako vždy skvělá a fotky ještě lepší. Eshop vypadá moc hezky, krásný balíček:-)
    Jana

    OdpovědětVymazat