Astrid produkty - péče o tělo

Astrid má novou řadu produktů tělové péče. Pokud máte tuhle značku rádi, myslím, že si opět vyberete. Já jsem dostala tři produkty, které jsem postupně vyzkoušela.


Astrid Nutri Moments Hydratační tělové mléko - hydratuje a zjemňuje pokožku. 250ml balení. Cena 69,90Kč. Mléko je vhodné pro normální/suchou pokožku.
Mléko je parfemované, docela dost. Vůně je květinová(?), svěží. Relativně dlouho na pokožce vydrží. Mléko má tekutější konzistenci, velmi dobře se roztírá a rychle vsákne. Pokožka zůstává hebká, není mastná, je hladká a vyživená. Pokud mažete na suchou pokožku, rozdíl a výsledek je hned znát a vidět.

Složení, pro ty, které mu rozumí a potřebují ho znát.

Tělová mléka jsou v nabídce ve třech variantách. Modré je hydratační, zelené vyživující a červené je regenerační. 

Astrid Velvet Touch krém na ruce - vyživující krém na ruce, obsah 100ml. Krém obsahuje avokádové máslo a zelená verze je vhodná na suchou pokožku. To se mi hodí, protože moje ruce jsou v poslední době extrémně suché. Krém je parfemovaný, tahle vůně mi voní víc než vůně hydratačního mléka. Krém se dobře roztírá a hned vsakuje. Na rukách zanechá jemný film, ruce jsou jako by "klouzavé", ale nejsou mastné.


Složení krému na ruce.

Můžete si vybrat ze tří variant krémů na ruce. Modrá - hydratační, zelená - vyživující, červená verze je určena na velmi suchou pokožku a obsahuje bambucké máslo. Cena 39,90Kč.


Posledním novinkovým kouskem je Astrid Sports Action chladivá masážní emulze - obsah 200ml. Masážní emulze je ve dvou verzích chladivá a hřejivá. Já osobně mám raději hřejivé emulze. Používám na rozmasírování zatuhlých svalů na zádech, šíji.


Tahle chladivá verze je fajn, záda se s ní dají namasírovat taky, ale asi bude vhodnější pro sportovce. Což já teda nejsem :D Je to asi jen o preferencích, já bych lépe využila hřejivou. Emulze obsahuje mentol, vůně je teda větrová, ale není silná. Některé tyhle masážní produkty mají odér jako alpa. Astrid je opravdu jemný, po chvíli vůni skoro necítím. Cena 59,90Kč.





3 komentáře:

  1. Klára Procházková13. října 2016 v 11:19

    Astrid mléko a tu vůni mám ráda. Koupila jsem ho nedávno. Pokud krém na ruce voní ještě lépe, koupím i ten. Stejně se v zimě mají ruce vyživovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi přišel balíček na testování, ale zas úplně jiné tři produkty :-) Emulzi mám hřejivou a zatím nevím, jak ji využít :-/ Mléko už mám na stole a dneska večer se s ním budu prvně mazat, tak jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  3. Astrid mám ráda, tyhle novinky vypadají super, takže prubnu!

    OdpovědětVymazat