Dermacol 3D textilní masky na pleť

Nevím jestli mi budete věřit, když vám řeknu, že jsem do nedávné doby neměla na obličeji nikdy textilní masku. Masky na čištění pleti, peeling si dávám nejméně jednou za týden. Ani nevím proč jsem si nikdy žádnou plátýnkovou masku nekoupila.
Nyní jsem měla možnost vyzkoušet rovnou tři masky od značky Dermacol.
Všechny tři masky jsou balené po jednom kousku. Masku rozložíte a položíte na vyčištěnou pleť. Dle návodu necháte působit 10minut. Já nechávám působit déle a nic se mi nestalo.
Masky jsou dost parfemované, opravdu hodně. Po použití masky, opláchněte obličej vodou.


Dermacol Deep Cleansing Mask - hloubkově čistící maska pro všechny typy pleti. 15ml. Textilní 3D maska s extraktem z broskve hloubkově čistí ucpané póry, odstraňuje odumřelé kožní buňky a zároveň regeneruje.


Tuto masku jsem zkoušela jako první. Cokoli, co má čistit póry, zaujme mou pozornost. Masku jsem  dala večer na odlíčený obličej a šla sledovat telku.
Po vytažení masky z obalu, mě překvapilo, že byla docela dost nacucaná. Ze začátku mi ta vodička tekla po krku. Pak začala maska vsakovat do obličeje a schnout, takže vše bylo ok. Další, co mě u téhle masky zaujalo, bylo takové mravenčení obličeje. Nebylo to vyloženě svědění, ale nějakým způsobem moje pleť reagovala. Tento pocit jsem měla celou dobu, kdy jsem měla masku na obličeji. Pocit byl zvláštní, nebyl nesnesitelný, takže jsem masku nechala na obličeji docela dlouho. Po sejmutí jsem měla pleť trochu červenou.
Pleť byla jemná, hladká, vyživená. Póry byly menší, ale to bylo na mé pleti viditelné, až druhý den.

Dermacol Hydrating&Nourishing Mask - maska s extraktem z medu intenzivně hydratuje, vyživuje, zvláčňuje a tonizuje pleť. Pro všechny typy pleti.


Hydratace je potřeba, na tuhle masku jsem se taky moc těšila. Asi k ní nemám moc co psát. Je perfektní, pleť byla po použití rozjasněná, hebká, taková broskvová :) hydratovaná. Nacucaná byla maska taky, ale nic neteklo, pleť asi vše stačila vtáhnout.
Mravenčení se při použití této masky nekonalo. Po sundání hydratační masky mi zůstal příjemně voňavý obličej.

Dermacol Intensive Lifting Mask - maska s extraktem z třešně zabraňuje předčasnému stárnutí pleti, zpevňuje pokožku a odstraňuje jemné vrásky. Vhodná pro zralou pleť.


Tahle maska se mi popisuje hůř. Nejsem schopná říct, že vidím výsledky. Předpokládám, že po jednom použití je nesmysl, abych pozorovala na obličeji změnu. Maska je na obličeji příjemná, pleť po sundání opět svěží.
Pokožka reagovala dobře, žádné mravenčení.
U této masky mi po sundání zůstal takový lepkavý obličej, nic moc pocit, ale nesmývala jsem hned a cca za hoďku ten lepkavý povlak z obličeje zmizel a pleť zůstala hladká, jemná na dotek.

Masky jsou fajn, jsou dobře tvarované, lehce zakryly celý obličej. Jediné, co mi vadilo, je silnější parfemace, ale tu jsem asi nejvíc řešila u první masky.

Masky stojí 69Kč, teď mají na eshopu Dermacol 20% slevu, takže masky vyjdou na 55Kč.

6 komentářů:

  1. Škoda , že se musí oplachovat, radši mám ty, u kterých se přebytek masky vetře do pokožky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na sundání masky ráda používám takové ty pěnové houbičky, mají je v DM i v Rossmannu za 30 Kč. Já určitě nějakou z masek vyzkoušet chci. Od Barči z Barušminky jsem zjistila, že platýnkové teď má i Balea

      Vymazat
    2. Tereza Blog - tak to, že se má obličej opláchnout, píší oni. Já jsem ho nechala tak a nic se nestalo. Akorát jak jsem psala, po poslední masce byl obličej ulepený

      Vymazat
  2. Masky vypadají docela zajímavě, tak možná nějakou vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Cena super, pokukovala jsem po těch od Garnieru a tyhle vypadaj taky moc fajn:) škoda, že jsou mokřejší, to je trochu otrava

    OdpovědětVymazat