Užijte si léto s Astridem

Tak jo, stala se chyba. Publikovala jsem článek a nic v něm nebylo. Užívala jsem si na dovči a neměla ponětí, že od 30.6. tady visí článek, který je prázdný :(

Taky rychle, jdu to napravit.

Léto je v plném proudu a možná se zrovna chystáte na dovolenou nebo k vodě. Kromě dobré sváči vám v tašce určitě nesmí chybět opalovací mléko.
Já už dlouhá léta používám Astrid, je to taková sázka na jistotu, jak cenou, tak kvalitou. Navíc nám roste na zahradě na palmě :D


Astrid vylepšil tradiční recepturu produktů Astrid Sun tak, aby pokožce namáhané sluncem poskytovala maximální ochranu. Zaručuje ji systém fotostabilních UV filtrů a multivitaminový komplex, který bojuje proti předčasnému stárnutí. Výrobky obsahují také D-panthenol a přírodní betain. Tyto složky podporují hydrataci pokožky a chrání ji před ztrátou pružnosti.
Vybírat můžete mezi:
  • Hydratačními mléky na opalování Astrid Sun s ochrannými faktory 6-30
  • Hydratační mléko ve spreji s aplikací Easy spray, díky kterému můžete nanášet opalovací mléko i dnem vzhůru
  • Opalovací oleje Astrid
  • Oleje na opalování s abysinianovým olejem OF 20

Já tohle mléko absolutně miluji. Aplikuje se jako sprej, takže ho nastříkáte na pokožku.  Je jemné, krásně se hned vpije do pokožky, nenechává bílé fleky, nemastí. A dokonale jemně voní. 150ml.



Astrid Sun olej na opalování je taky s rozprašovačem. Mám tyhle produkty ráda, protože díky rozprašovači dostanete z lahvičky poslední kapku. Z nádobek bez rozprašovače, to jde hůř, vždy naspodu zůstane plno produktu. Ale pokud jsou plastové, tak ty já řežu. Děláte to taky?
Astrid olej na opalování nějak extra nemastí, relativně rychle se vpije do pokožky. Voní krásně, silněji než sprej výše. 200ml.


Astrid, při opalování, nezapomíná ani na péči o váš obličej. Já pleťový krém na opalování uvítala všemi deseti už loni. Obličej jsem si dřív při mazání těla, namazala zbytkem mléka, co mi zůstalo na rukou, ale občas se mi stalo, že mě štípaly oči. Což samozřejmě není příjemné.
Hydratační pleťový krém na opalování OF 30, jemně voní, lehce se rozetře a vpije do pokožky. Nezanechává bílé stopy na obličeji a hlavně neštípe do očí. 75ml.



A když už jsme se opálili, v mém případě nejdříve tedy do červena, pak postupně hnědnu, tak je potřeba pokožku namáhanou sluncem, ošetřit.


K tomu můžete využít například Astrid Sun Třpytivé mléko po opalování se třpytkami. Ty já bych vcelku oželela, ale Astrid nabízí i hydratační mléka bez třpytek, popř. můžete tělo ošetřit i Regenerační pěnou po opalování.


Nezapomeňte chránit před sluníčkem i své rty, to můžete s balzámy od Astridu. V tomhle já jsem trochu nedůsledná, ale vždy, když nemám balzám, tak rty přetřu aspoň krémem na opalování. Snažím se ale tuhle žlutou tyčinku hodit do tašky vždy, když razím k vodě.


Tónovací balzámy s příchutí vodního melounu, borůvky nebo s perleťovým leskem hydratují a zvláčňují rty a navíc jim dodávají jemné zabarvení, které podtrhne vaše opálení.



Astrid má v portfoliu i produkty pro děti a jejich jemnou pokožku.  Tyto produkty jsou vysoce voděodolné

2 komentáře:

  1. Ten krém na obličej musím jít co nejdřív omrknout :) Letos jsem to nějak s péčí na obličej podcenila. Půlka července a já si ho furt nepořídila. Chyba chyba.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si byla pro to mléko ve spreji a je fakt boží, takové lehoučké, hned rozetřené. A ten melounový balzámek jsem vzala, super.

    OdpovědětVymazat