Revlon Colorstay - novinky na oči a obočí

Chci vám představit novinky, které budou dostupné ve FAnn parfumerii v červenci a srpnu. Pokud se vám tedy nějaký kousek z mé recenze zalíbí, doporučuji pro něj jít, aby vám jej nevyprodali :)


První letní novinkou je tužka na oči Revlon 2in1 Angled Kajal. Tato tužka má dvojí zakončení, na jednom konci je produkt, který má zkosený tvar a na druhém konci je štěteček. Tužka je voděodolná, má měkkou texturu a obsahuje kajalové pigmenty s dlouhotrvající technologií ColorStay. Tužka je tak jemná, že ji můžete používat i na vnitřní linku.


V nabídce jsou čtyři odstíny. Já jsem testovala 101 Onyx (černá) a 104 Graphite (šedá). V nabídce jsou další dva odstíny Fig a Ever Green (ten bych asi brala taky). ZDE
Zkoušela jsem tužku použít jako linku nad horní řasy, nevím, to se mi nějak nelíbilo, přišlo mi, že je čára na mých očích příliš široká, i když jsem ji kreslila úzkým hrotem.


Následně, abych vyzkoušela štěteček, jsem při dalším líčení použila tužky jako stíny, tzn jsem nejdřív udělala linku širokou plochou a pak jsem barvu rozpracovala na víčku pomocí štětečku. Dle mého názoru je štěteček na oko dost tuhý. Ale produkt jde hezky rozťupkat na víčku pomocí prstu, či jiného štětce, který máte doma. S těmito tužkami vytvoříte dokonalé kouřové líčení.

Pigmentace tužek je dokonalá, sytá. V lince vydrží být krásná celý den, nehne se, opravdu drží, nerozpíjí se. Intenzitu odstínu si regulujete na víčku sami tím, jak moc jej rozetřete. Výdrž relativně bez problémů, akorát na mém víčku byl po 10hodinách mírně slitý do vrásek, ale žádné drama.

POZOR - produkt je opravdu měkký, takže při líčení nevysunujte moc, protože by se vám mohl zlomit. Mně se naštěstí jen jaksi ohl a já ho rychle šroubovala zpět :D Produkt se dostává ven jako rtěnka, otáčením.
Za mě super jak tužka, tak i stíny, no štěteček mě nenadchl, použít se dá, ale za mě je na oku tvrdý.


Tužka na obočí Revlon ColorStay je v nabídce FAnn ve třech odstínech - Dark Brown, Blonde, Soft Brown.


Odstín Soft Brown jsem dostala na vzykoušení. Co se týče obočí, asi víte, že ho moc neprožívám. Jsem docela světlý typ a přijde mi, že kreslit si obočí ala dva slimáci na čele, mi teda vůbec nesluší. Tím se nechci nikoho dotknout.
Samozřejmě nemám obočí dokonalé, spíš bych řekla, že s ním bojuji. Jediné, co ráno dělám je, že na prázdná místa máznu trochu stínu na obočí a zafixuji bezbarvým gelem na obočí.
Tužky a ostatní propriety jsou pro mě teda zbytečné.

S tímto (špatným) přístupem jsem se dívala na novou tužku na obočí a říkala jsem si, omg, co já si zas vytvořím, budu jak Marfuška.
Šla jsem na to. Tužka má dva konce, logicky :D Má dva jiné konce, prostě na jednom je spirála a na druhém produkt. Já jsem nejdřív zkusila spirálkou učesat ty mé tři chlupy, a bylo to super. Chloupky na štětečku jsou dobré, použitelné, pěkně pročísly, fakt bezva.

Pak jsem tedy šla na druhý konec, modlila jsem se, aby mi odstín seděl a musím říct, že odstín Soft Brown mi jde perfektně. Je to taková střední hnědá, ale pokud přitlačíte sedne i na tmavší obočí. Na černé ne. Vzorek odstínu jsem vložila tady do fotky v pravém dolním rohu, není moc vidět. Toto je vzorek spíš té slabší intenzity. Prostě tak, jak pasuje mně.
Tužka je jemná, kreslí hned, nemusí se s ní tlačit. Obočí vypadá docela dobře, v rámci mých možností, barva drží celý den. Takže opět povedený produkt. Já jsem po jemném vykreslení obočí tužkou, obočí ještě pročísla kartáčkem, on jako by rozmazal tam, kde byla na kůži silnější čára, tím se barva obočí sjednotila. Pak jsem opět zafixovala bezbarvým gelem na obočí. Barva v obočí vydržela do večera.
Pokud sháníte něco na obočí, zkuste ve FAnnu mrknout na tuhle tužku, můžete i ZDE



Jak jste na tom s obočím Vy? Máte ho výstavní?

4 komentáře:

  1. Líbí se mi tužka na obočí, taky mám doma jednu od Revlonu a jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám obočí nijaký, ale zároveň jsem brunetka (ne úplně tmavá, ale vyložená brunetka prostě). Takže naopak tužka je muj největší kámoš! Ale vždy používám odstíny pro blondýnky, tak mrknu a uvidím. :)

    OdpovědětVymazat