Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer v odstínu Honey Nude

Slíbila jsem samostatné články na laky na rty, takže nebudu zdržovat a hned jsem tady s prvním.

Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer - Honey Nude


Honey Nude je jeden ze dvou světlejších odstínů, které si z těch pěti, které jsou v nabídce, můžete vybrat.

Honey Nude je prostě nude barva, je ale taková víc do hněda a šmrncnutá staro-růžovou. Myslím si, že v obalu působí nudněji, než opravdu je.
Tento odstín je vhodný asi pro každého, je to takový ten univerzální odstín, který když si dám, tak nic nezkazím a mohu jej nosit i do práce.


Laky mají příjemnou vůni, klasický aplikátor. Vlastnosti laků jsem popisovala v prvním článku ZDE a opravdu vše je pravda. Laky jsou pigmentované, vyživují rty, jsou příjemné a nerozpíjí se. Samozřejmě je potřeba aplikovat přiměřenou vrstvu. U laků není potřeba vrstvit, ničemu tím nepomůžete.


Honey Nude vypadá na mojí ruce, na fotce výš, docela hnědý. No na rtech už ta hnědá někam mizí a vlastně není na mých rtech moc vidět.
Zde na fotce mám lak pouze na spodním rtu. U tohoto odstínu opravdu můžu říct moje rty, ale lepší :) Na mých pigmentovaných rtech odstín Honey Nude nejde tolik vidět. Dodá mým rtům lesk a to je asi celé.

Dejme tomu, že i maličko sjednotí odstín rtů, zejména teď, když mám pihy, tak je pigment zakryje. Lak se aplikátorem nanáší dobře, stejně tak dobře vykreslí rty.
Lak nikam ze rtů necestuje, pěkně drží, není potřeba konturka.


Výdrž laku na rtech je klasika - pijete, jíte, jde dolů. Nejíte, nepijete - zůstává na rtech.


Žádné komentáře:

Okomentovat