Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer v odstínu Honey Rose

Pokračujeme v maratonu novinek. Pro všechny, kdo mají rádi světlé rty, těm se bude líbit Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer v odstínu Honey Rose.


Honey Rose je nejsvětlejší odstín z celkové pětky odstínů dostupných u nás.
Honey Rose je v balení jemná, staro růžová barva a já jsem se na ni moc těšila, protože cokoli má v názvu rose, tak je na mně super.



Aplikátor je pěnový, jemný, lak se jím aplikuje bez problémů.


Já tenhle odstín nechci pomlouvat, ale tuším, že když to budu okecávat, tak to bude celé takové negativní. Takže na rovinu, mně tahle barva na mých rtech nesedla. Konkrétně tedy tento světlý odstín si nesedl s pigmentací mých rtů. Odstín na mě vypadá strašně světle, jakmile začnu rty vykreslovat, dělají se mi jako by proužky (vynechané místo) a už to nejde zamazat, protože se udělají jinde a prosvítá jimi barva rtů. Není to samozřejmě žádná tragédie, ale když už namalované rty, tak perfektně.


Místo řečí, jdeme na fotky rtů. Zde je Honey Rose pouze na spodním rtu. Ono se to asi z fotek nezdá, ale moje rty jsou docela červené.


Na téhle fotce šipky ukazují na okraj rtů, který jsem nebyla schopna dokonale přetřít, aby nešlo vidět červené zbarvení okraje rtů. Nešlo o to, že by balzám nebyl pigmentovaný, to vůbec ne, pigmentace je peckovní, ale jde o to, že je to tekutý produkt a samozřejmě pokud aplikuji hutnější nános na kraj rtů, hrozí, že se rtěnka rozpije. Mohla jsem použít konturku, ale zas na druhou stranu, tyhle laky jsou tak bezva, že se mi nechtělo míchat je s konturkou.


Tady rtěnka trošku na studenějším světle. Nemám jedinou výtku k pigmentaci, kvalitě, komfortu nošení. Rtěnka má stejně dobré vlastnosti jako odstín Honey Nude a asi jako všechny zbývající odstíny. Jen bych ji nedoporučila na větší, pigmentované rty. Ale!!! Vsadím se, že se najde někdo, kdo bude mít velké rudé rty a rtěnka mu sedne :) Je to prostě váš výběr a vaše priority.
Tuším, že ILoveMakeUp je z odstínu nadšená. Musím říct, že jsme si psaly, jak jsme spokojené a ona mi říká, já ten světlý miluji a já - to mluvíš o Rose? Jsem se pěkně zapotila, než jsem ho nafotila :)




Doufám, že se vám novinky Max Factor pozdávají a že nějakou pořídíte. Já doporučuji omrknout letáky a jít do nich ve slevách. Můžete tak pořídit dva odstíny laků za cenu jednoho.
Budu ráda, když se zde sejdeme u dalšího článku, protože mám pro vás překvápko ☺♪♫♪

2 komentáře:

  1. Na lesky nejsem, prostě mi vadí lesk na rtech. Mám raději něco co po nanesení zaschne, takže tak. Jinak na novinky se musím mrknout, poslední dobou co nechodí po drgerkách nic nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak někdo to nesnese. Já to mám tak střídavě, někdy nemusím lesky, jindy zas výrazné rtěnky, ale za chvíli zas nenosím nic než ty rtěnky :D

      Vymazat