Artistry - paletka očních stínů Signature Color odstín Spice Bronze a řasenka pro zvětšení objemu Signature Eyes

Mám zde další tip na bezva kosmetiku od Artistry. Dnes mrkneme na další produkty na oči. Konkrétně na paletku očních stínů Artistry Signature Color s názvem Spice Bronze a řasenku Artistry Signature Eyes Length & Definition.


Paletku a veškerou kosmetiku, kterou od Artistry mám, jste mohli vidět v článku ZDE. Psala jsem, že kosmetika potěší všechny kutily :D Je totiž skládací. Konečně jsem našla fotku paletky, kde ji mám rozdělanou. Zvlášť pořídíte obal a zvlášť náplň. Nezapomeňte si ji hodit do košíku.  I když teď se dívám na stránky Amway a mají v nabídce už i paletku s náplněmi. I tak radím kontrolovat popisek u produktu, ať pak máte do paletky co dát.
Paletka je v semišovém pouzdru, s čímž jsem se zatím setkala pouze u dražších značek. Látkové pouzdro je praktické, ale i trochu k naštvání. Využijete ho, když paletky skladujete mezi dalšími, aby se vám obal nepodřel. Na druhou stranu tahle semišová pouzdra na sebe nalepí každý kousíček prachu, takže pokud jej necháte venku na stole pár dnů, vsadím se, že to na něm bude znát. A teď se nebavíme o tom, kdo jak má doma uklizeno. Práší se všude a pořád. Kór na kosmetickém stolku :)
Já zatím mám paletku v semišovém pouzdře, líbí se mi a mám ji teda mezi ostatními paletami v šuplíku toaletního stolku.


Zde už je paletka celá, tedy náplň zasazena do obalu.

Obal palety je plastový, pevný. Horní část je zlatá, spodek černý. V horní části je uvnitř paletky velké použitelné zrcátko. K dispozici je i oboustranný pěnový aplikátor na stíny.



Stíny v sadě Spice Bronze jsou dobře nakombinované od nejsvětlejšího, přes zlatavý stín a tmavý. V palete není matný stín, všechny čtyři jsou se shimmerem.
Konzistence stínů není vyloženě suchá-prášivá, ale není ani máslová, takže se nejlépe nanáší pěnovým aplikátorem.

Pigmentace je dobrá, ale ne vynikající. Samozřejmě, že ze světlého stínu nevytáhnete tolik, jako z těch tmavších. Velký světloučký stín bych nazvala spíš jemný, perleťový, méně viditelný. Tady na ruce jsou vzorky v jedné vrstvě. Aplikovala jsem prsty.
Stíny dávám na bázi od Urban Decay a vydrží mi na očích celý den. Problém s aplikací, opadáváním nebo rozstínováním nemám.
Paletu jsem měla na dovolené a vystačila jsem si s ní, plus jsem ještě měla oboustrannou tužku od
Max Factor

Řasenku jsem vybírala tak, aby sedla na mé nic moc řasy. Nevybírala jsem podle názvu na krabičce, ale podle kartáčku. Vím, že mi lépe sednou užší kartáčky s kratšími stětinkami. Ty jsou schopné mi řasy natočit a pokud mají dobrou náplň, tak i zahustit a neslepit.



Řasenka Length & Definiton má kartáček jako by zaoblený. Štětinky jsou docela blízko u sebe, nejsou mezi nimi velké mezery. Mezery nemám ráda, pak mi řasenka řasy slepuje do nevzhledných trsů.
Tahle řasy pročeše a natočí. Barva je pěkně černá, řasy mi drží natočené celý den. Řasenka se nedrolí, neopadává, nežmolkuje. Řasenka nijak nevoní. Víc informací o řasence ZDE


Na první fotce je nalíčené jen jedno oko, abyste viděli, jaký je základ. Na druhé fotce už mám řasenku na řasách obou očí. Stíny jsem použila z paletky Spice Bronze. Pokud máte řasy dlouhé a husté, tak se vám moje "štětinky" asi líbit nebudou. Já jsem ale s řasenkou moc spokojená. Mimochodem taky vám přijde, že jsou dny, kdy máte řasy ok, a jindy můžete použít cokoli a řasy vypadají jak štětky? Já nevím, jak kdyby neměly svůj den nebo se špatně vyspaly :D




Žádné komentáře:

Okomentovat