Nabla Dreamy Matte Liquid Lipstick v odstínu Roses

Moc ráda píši články o rtěnkách, ráda je fotím a ráda vám je ukazuji.
Zhruba před měsícem mi dorazily v balíčku tekuté matné rtěnky od značky Nabla. Nablu mám moc ráda, ať už stíny nebo jejich rtěnky, ale vlastně všechny produkty, které mám jsou super.
Jako první jsem vám představila Nabla Dreamy Matte Liquid Lipstick v odstínu Grande Amore ZDE a dneska vám ukáži odstín Roses.


Nebudu už psát podrobnosti k obalu, to už jsem psala v minulém článku a taky vše je viditelné z fotek.




Odstín Roses jsem vybrala proto, že jsem chtěla nějaký "klidný" nedráždivý odstín, na každý den. Prostě něco, co si dám, nebude to moc vidět, ale přesto budou mé rty vypadat skvěle a upraveně.
A navíc, rtěnky, které mají v názvu slovíčko rose, mi obvykle sluší, tak jsem ji musela mít.


Odstín Roses je příjemná hnědo- spíš růžová barva. Je docela neutrální. Ale, záleží na podkladu.

Taken from www.nablacosmetics.com
Na ruce vidíte, že je vcelku OK, bohužel na mých rtech je dost do růžova a to mi nesluší :( Prostě bohužel. Takže pokud jste nevybraly odstín Grande Amore, protože se vám zdál docela do hněda nebo oranžova a vy hledáte něco do růžova, tak určitě sáhněte po odstínu Roses. Budete spokojené.
Pigmentace, vůně, kvalita, výdrž je stejná jak u Grande Amore. Prostě pecka, nemůžu na konzistenci rtěnky říct vůbec nic špatného.


 Odstín Roses pouze na spodním rtu.


K této tekuté rtěnce není potřeba používat konturku. Pokud ale najdete stejný odstín, klidně konturku použijte. Je to jen na vás.




Odstín Roses je nádherný odstín, moje smůla, že mi nesluší, necítím se v něm. Rozhodně, ale můžu tekuté rtěnky od značky Nabla doporučit.

Co myslíte, sedla by rtěnka v odstínu Roses vám? Jdete do ní? :)

6 komentářů:

  1. Tak tohle vypadá opravdu nádhera, aj fotky krásné, to je fakt škoda, že je to na tobě až tak světlé, že na to nejsi zvyklá. To mně by pasovala perfektně. Děkuji, těším se:-DD

    OdpovědětVymazat
  2. Jedním slovem: Nádhera. Já jsem si na Tvůj popud objednala z Pink Pandy ty Nabla stíny, už se na ně těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, tak to mě moc těší, když někdo napíše, že za to můžu já :)) Doufám, že s nimi budeš spokojená. Já je mám moc ráda. Jsem zvědavá, cos vybrala :)

      Vymazat