Artistry konturovací tužka na rty v odstínu Dusty Rose

Tento týden bude blog zaměřen na produkty na rty od značky Artistry. Značka spadá pod Amway. Pár článků jsem tu už měla a pár se jich tu ještě objeví :)

Konturovací tužka je zase pro kutily :D Skládá se z "násady" a z náplně. Náplň, tedy odstín konturky, má Artistry v nabídce ve třech odstínech. ZDE


Obal konturky je plastový, pevný.


Ze tří odstínů, jsem si vybrala Dusty Rose. Jak správně dlouholeté čtenářky tuší, Rose v názvu je záruka toho, že mi bude odstín sedět. I když, už jsem se jednou přesvědčila, že to neplatí na 100%, ale 99,9.


Odstín Dusty Rose je univerzální odstín, můžete jej kombinovat s přirozené a mírně tmavšími odstíny rtěnek. Jeví se mi jako odstín "moje rty", ale krapet tmavší.



Koturka je vysouvací. Na jednom konci je náplň, na druhém konci je štěteček. Štěteček je jemný, hebký, ale já nejsem vyznavač štětečků na rty, takže pro mě zbytečné. Použitelný je a hlavně nepíchá do rtů.


Tady jsou na ruce odstíny rtěnek, které budou následovat tento týden v článcích, plus vidíte Dusty Rose konturku. Konturka je dobře pigmentovaná, tohle je jedno čmrknutí. Konturka není ani měkká ani tvrdá, je tak akorát. Nemusíte tedy na rty tlačit, abyste je vykreslili.




Žádné komentáře:

Okomentovat