Rtěnky Artistry Signature Color

Ke konturovací tužce patří pěkná rtěnka. Já mám rtěnky moc ráda. Dřív jsem nosila takové nijaké, trošku třpytkaté, jemné růžovky nebo korálové. Pak jsem se rtěnky naučila nosit a troufla si na rtěnky výrazné. Nikdy jsem nebyla příznivce nude/mrtvolných odstínů, ale v poslední době sahám i po těch světlejších.
Rtěnky nosím nejvíc na podzim a na jaře. V zimě tak na půl a v létě spíš vůbec.


Do sbírky rtěnek mi přibyly dva kousky Artistry Signature Color Lipstick.
Moje odstíny:
  • 12 Bougainvillea
  • 14 Taffeta Rose
Rtěnky z této řady jsou jemné, hebké, vyživují a hydratují rty. Rtěnky, které mám jsou skvěle pigmentované. Na rtech jsou krásně lesklé. Nerozpíjí se.
Rtěnky jsou bez parfemace. Věřím, že tahle informace některé z vás upoutá, protože sem tam do komentářů píšete, že nemáte rády voňavé rtěnky. Mně osobně parfemace u rtěnek nevadí.

Rtěnky mají 3,8g a jsou v krásném zlatém obalu. Na rtěnkách je vyraženo velké písmeno A. Tyhle detaily já můžu :)




Odstín 12 Bougainvillea má šílený název:) Odstín je do fuchsiova, ne moc řvavý, ale mírně výrazný. V odstínu bude víc červené a růžové než fialové, protože mi rty fialové nedělá. U některých podobných odstínů mi jde rtěnka na rtech do fialova a vypadá to strašně. Jako když vylezete z bazénu, ve kterém je studená voda.



Odstín 14 Taffeta Rose je příjemný, na rtech přirozený odstín. Pokud máte rty do červena, pak vaši barvu jako by zvýrazní, rty jsou sytější, lesklejší. Barva rozhodně není starorůžová, spíš jde do hnědo-červené. Je to odstín, který můžete v klidu nosit v zaměstnání aniž byste někoho pobouřili výraznými rty.




Rozhodla jsem se, že fotky rtěnek na rtech dám do samostatných článků, které budou publikovány v následujících dnech. Tak sem nezapomeňte zas mrknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat