Péče o pleť s produkty Artistry - tonikum a odličovač očí

Co se týče péče o pleť, jsem docela poctivá a věřím, že se mi to vrátí nebo už pomalu vrací. Samozřejmě, že stárnutí člověk nezastaví, takže nějaké ty vrásky už mám. Snažím se na pleť používat kvalitní produkty. Říká se, že když dlouho používáte stejný produkt, že si na něj pleť zvykne a už jí nic nedává. Nevím jestli je to pravda, nejsem až takový odborník.
Každopádně mám své oblíbence, které sem tam proložím novými produkty.
Dnes vám představím dva kousky od značky Artistry, která patří pod Amway. Měla jsem možnost vyzkoušet tonikum na problematickou pleť a odličovač očí a rtů.
Osvěžující tonikum na problematickou pleť essentials by Artistry - 200ml


Já mám pleť normální/smíšenou, spíš mastnější T-zónu, na kterou mi hodně vyhovují produkty na problematickou pleť. Ano, kombinuji tonikum a odličovací vodu. Mé pleti to vyhovuje a vypadá lépe. Na střed obličeje používám tonikum buď s alkoholem nebo s kyselinou salicylovou, dobré je, když voda na mastnou část pleti obsahuje ještě zinek.
Pokud mám pocit, že se dost lesknu a to bývá zejména v létě, používám tonika na celý obličej. Pěkně setřou nadbytečný maz, stahují póry, vyčistí. Prostě mi sedí.


Pokud vás zajímá složení, zde je. Mně složení obvykle nezajímá, nejsem alergická zatím na nic a pokud mi produkt sedí, je mi jedno, co obsahuje. Tohle tonikum je sice trochu dražší, ale pokud kupujete pleťovou kosmetiku v lékárně, tak ceny jsou skoro podobné. Takže ve výsledku je mi asi jedno, jestli dám o stovku víc a mám produkt, se kterým jsem spokojená a vidím, že moje pleť taky.


Tonikum má jemnou vůni, pleť mi vyčistí vždy perfektně. To, že je voňavé mi vyhovuje, mám ráda parfemované produkty.Tonikum neštípe a nedráždí pokožku, takže po odlíčení nejste červení jako spařené kuře. Po použití není pleť nijak vysušená, ani necítím pnutí, nemusím tedy mazat. Přiznávám na noc obličej nemažu, jen ho vyčistím a mám pocit, že mi to tak nějak stačí. Samozřejmě snažím se starat o oční okolí, takže tam krém dávám a pokud nemám pocit, že je pleť nějak hydratovaná, tak ji v noci nechám odpočívat a nic na ni po vyčištění nedávám. Maximálně postříkám nějakou termální vodou ve spreji.

S tímto tonikem od Artistry jsem moc spokojená, co mi trochu vadí, je pevný obal. Jako, že je tvrdý a nemůžete ho zmáčknout, takže na odličovací tampon ho jako "třepu". Chápete :D Ale tak to je asi můj problém, že jsem zvyklá na měkčí obaly.

V tomto případě je důležitý obsah a ten je skvělý. 200ml je dost, používám tonikum každý večer asi dva měsíce a mám vypotřebovanou tak čtvrtku, cca.


Odličovač očí a rtů Artistry - 120ml


Odličovač je vhodný na všechny typy pleti, funguje i na voděodolný makeup. Čeho já jsem si nevšimla z fotky je to, že je dvoufázový. Musím přiznat, že jsem nějak dvoufázové odličovače nevyhledávala. Vždy jsem nějaký ze zvědavosti zkusila a stejně jsem se vrátila ke klasice. Bylo to hlavně tím, že mi moc nevyhovoval ten pocit z mastného povlaku, který kolem očí po odlíčení zůstal.

Dvě složky, které v tomto odličovači jsou, jsou zhruba tak půl na půl v lahvičce. Na fotce to vypadá jinak, lahvička byla nahnutá.



Před použitím produkt protřepete, aby se obě složky promíchaly. Po té nanesete na odličovací tamponek a odličujete :) Já mám produkt jen na odličování očí a ty odlíčí fakt perfektně. Nemusíte nijak dřít. Přiložíte na chvíli na oči, pak odličovač sám krásně stahuje stíny a řasenku z očí. Odličovač je jemný, vůbec nezanechává lepivý pocit mastnoty po odlíčení. Jsem nadšená.
Tento odličovač od Artistry je oftalmologicky, dermatologicky a alergologicky testován. Je vhodný i pro nositelky kontaktních čoček, i když ve výsledku je to asi jedno. Mám za to, že pokud se odličujete, tak v očích už čočky nemáte. Teda já aspoň vždy vyndám čočky a pak až odličuji oči.
Nechala jsem si odličovač na odličování očí, rty s ním neodličuji. Ale zkoušela jsem to, abych věděla :) Rty jsou po odlíčení jemné, vyživené, není potřeba dávat na ně balzám na rty.



Tady jsou obě složky promíchané, produkt jako by zmatní.


Jsem moc ráda, že jsem opět kápla a vybrala skvělé pomocníky od značky Artistry. Jak jsem psala v minulém článku, tahle značka pro mě byla neznámá, znala jsem jen Amway a tu jsem měla spojenou s prostředky na úklid domácnosti. Člověk se pořád učí...

1 komentář: