Plné rty na léto - lesk Buxom nebo Sephora?

Místo jara máme léto, takže jsem v kosmetice přeskočila takový ten mezičas a rovnou ze rtěnek přecházím na lesky, popř. jemné, neviditelné rtěnky.
V létě se líčím minimálně, prostě v těch vedrech mám pocit, že se roztíkám. Plácat na sebe zbytečně makeup, zatěžovat jím pleť, mi přijde zbytečné. Vystačím si s řasenkou, linkou na oči, nějakým tím leskem nebo balzámem na rty a termální vodou v rozprašovači.

Je to pomalu tři roky, co jsem vám na blogu psala o lesku na rty značky Buxom, ZDE. Byla to tenkrát miniatura. Dostala jsem ho v sadě, která je k dostání v amerických Sephorách. Kéž by tyhle sety zavedli i u nás. Fakt už by to chtělo.

Ten lesk jsem si oblíbila, moc mi na léto seděl. Jelikož to byla miniatura, bylo jasné, že ho brzy spotřebuji, i když jsem se snažila ho šetřit, stejně jsem ho vypotřebovala.
Díky tomu, že jsou na netu i hodní lidí, dostal se ke mně Buxom White Russian v plné velikosti, dovezený z USA.

Protože vím, že Buxom těžko seženete v ČR a já samozřejmě taky, začala jsem pátrat po vhodné alternativě dostupné u nás.
Našla jsem? Čtěte dál.

Pro ty, kdo nečetli recenzi Buxom lesku, je nutné říct, že tyto produkty mají zvětšit rty. Já tedy zvětšovat nepotřebuji, lesk nosím v létě z toho důvodu, že rty ve velkých vedrech chladí. Tak jako když máte peprmintovou žvýkačku a máte pocit chladu, když se nadýchnete, tak stejný pocit je s tímhle leskem na rtech. Když zafouká trochu vítr nebo jste na průvanu, tak vám rty zachytávají ten vánek a chladí vás. Něco jako když si natřete čelo alpou. Ve výsledku ani na průvanu být nemusíte, lesk chladí i v místnosti, kde nefouká.


Pokud nemáte rádi tento pocit, rozhodně nekupujte ani jeden produkt. Řekla bych, že lesk nebude vhodný pro ty, co mají problémy se rty - rozpraskané atd. Nemám vyzkoušené, ale myslím si, že by vás to mohlo štípat a zbytečně byste rty dráždili.

Lesk na rty pro zvětšení objemu není v Sephoře až tak dlouho. Neříkám, že je to žhavá novinka, ale cca rok bych tipla.
Recenze na českých blozích nikde, tak jsem si řekla, že by vás mohlo zajímat srovnání a jak vůbec tento lesk funguje a že vůbec existuje :)



Lesk od Sephory je, na rozdíl od Buxom, bezbarvý. V lahvičce je lehce narůžovělý, ale na rty barvu nedodá.
Objem Sephora lesku je 5ml, Buxom má 4,2ml.
Oba lesky voní sladce, z toho sephoráckého jde ještě takový divný čmuch. Nevím, co to je, jestli nějaká složka v produktu nebo ten štěteček. Není mi ta vůně příjemná a po aplikaci ji cítím i na rtech. Dá se to vydržet, ale dost mi to vadí.


Aplikátor mají oba lesky pěnové, Sephora jej má zaoblený. Aplikace obou produktů je bez problémů i bez zrcadla.



Zde jsou rty bez ničeho.



Po nanesení lesku na rty začnete po chvíli cítit chlazení. Cca po minutě mi rty zčervenají. Nemám pocit, že by se rty zvětšily, samozřejmě působí plnější, šťavnatější tím, že se lesknou.
Pro mě je lepší lesk Buxom, ten chladící efekt na rtech zachová delší dobu.
U lesku Sephora musím rty přemazat. Sephora lesk je lepivější. Není to nějak extrémně, ale je asi hustější, proto víc lepí.
Ani jeden z lesků necestuje ze rtů, moje rty nevysouší.

Lesky si po sepsání článku házím do kabelky. Teď asi ještě Sephoru a na dovču a pořádné pařáky budu mít Buxom.

Zkoušely jste podobné produkty na zvětšení rtů? Fungují vám?



4 komentáře:

  1. Tohle bych taky potřebovala, ale myslím, že mým úzkým rtům by už vůbec nepomohly. Taky si nejsem jistá, zda by mi nevadil ten pocit po nanesení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že je to spíš lákadlo, než že by to viditelně zvětšilo rty. Ano, rty zčervenají, ano lesknou se a vypadají větší. Ale jsou v reálu větší? Asi ne :/

      Vymazat
  2. Výborná recenzia :) Buxom si kupujem na cultbeauty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super vědět, děkuji :) Až mi dojde, objednám.

      Vymazat