Max Factor Velvet Mattes Lipsticks - odstín 25 Blush a 30 Desire

Další dva krasavci ze čtyř odstínů matných rtěnek od Max Factor jsou odstíny 25 Blush a 30 Desire.
Obě rtěnky mají stejné vlastnosti jako minulé dva odstíny. Recenze ZDE. Jsou tedy super pigmentované, příjemné na rtech, ani jeden odstín neproužkuje.



25 Blush - je fuchsiový odstín. Dokonale pigmentovaný. Na rtech zářivý, pokud máte rády rtěnky, ve kterých vás nikdo nepřehlédne, tak tohle je ona.


Foťák opět zlobil, nezachytil odstín úplně přesně, barva na rtech se mi na fotkách zdá taková tlumená. V reálu je rozhodně zářivější.




30 Desire - rudá v nabídce prostě musí být. Desire mi přijde trošku do cihlova a ač rudé rtěnky nenosím, tento odstín se mi moc líbí. Odstín je dost ostrý na rtech, ale u rudé rtěnky se s tím tak nějak počítá. Když už, tak už :)
Pigmentaci, konzistenci nemám zase co vytknout. Výdrž je klasická, nejíte - máte ji na rtech, jíte - jde dolů.
Nevím jestli jsem zmiňovala, všechny tyhle rtěnky mají jemnou vůni. Vůně mi nevadí. I když mně nikdy voňavé rtěnky nevadily.





P.S. ty fleky kolem rtů není rozpitá rtěnka, jsou to pihy. Jakmile vykoukne sluníčko, pihy se derou ven :D

2 komentáře:

  1. Blush je nádherná barva, určitě si ji koupím. Máš moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné obě...Desiré je na Tebe nezvyklá, ale přesto Ti moc sluší rtěnková modelko:))

    OdpovědětVymazat